Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، توحید فارسی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: درپی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی، ساختمان های نیمه ساخت و منازل خالی از سکنه در حوزه استحفاظی دستگیری سارق و سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی در ادامه افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و بررسی های همه جانبه ی شبانه روزی دو سارق حرفه ای را در این راستا شناسایی و در عملیات های جداگانه آنها را دستگیر و به مقر دلالت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان در بازجویی‌های فنی اولیه به عمل آمده تا کنون به ۲۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی، ساختمان های نیمه ساخته و منزل در این شهرستان با همکاری چهار نفر مالخر اعتراف کردند.

فارسی با اشاره به این که چهار نفر مالخر نیز شناسایی و در عملیات های ضربتی مجزا دستگیر شدند، تصریح کرد: از مخفیگاه سارقان و مالخران مقادیر قابل توجهی اقلام مسروقه از قبیل : تلویزیون، انواع ظروف مسی و ... به ارزش تقریبی ۸ میلیارد کشف که متهمین با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در پایان ضمن تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس از آنان خواست: تا اماکن خصوصی بویژه ساختمان های نیمه ساخته خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری وسایل ارزشی در اماکن و پول نقد و اشیاء قیمتی در منزل خودداری کنند و در صورت برخورد با هر مورد مشکوک بلافاصله موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و سامانه ۱۹۷ برای اعلام انتقادات و پیشنهادات در میان بگذارند.


انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگيری سارقان حرفه ای اماکن خصوصی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه سرقت سارق پول و نقد مالخر اماکن خصوصی اماکن خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری سارق اماکن دولتی با سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد مراونه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن دولتی در روستای بردیه شهرستان دشت آزادگان، موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی سوسنگرد با کار اطلاعاتی و میدانی، هویت یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو دستگاه کامپیوتر، دو دستگاه پژوکتور و یک عدد کولر گازی کشف شد. متهم نیز در تحقیقات پلیس به سه فقره سرقت اماکن دولتی در سطح شهر اعتراف کرد.

مراونه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود