Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا «سید پرویز فتاح» امروز( دوشنبه) در حاشیه بازدید از عملیات توزیع بسته‌های لبنی برای یک میلیون خانواده نیازمند کشور با اعلام جزئیاتی از طرح‌های قبلی بنیاد مستضعفان در توزیع بسته‌های معیشتی محرومان، اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در طول دوره شیوع کرونا هر ۴ ماه یکبار بسته‌های معیشتی میان خانوارهای نیازمند توزیع کرد و در آخرین مرحله از این طرح که از بهمن‌ماه ۱۴۰۰ تا خرداد ۱۴۰۱ ادامه داشت، یک میلیون و ۴۰۰ هزار بسته معیشتی را در سراسر کشور توزیع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: بر همین اساس برای تابستان ۱۴۰۱ با توجه به اثرات حذف ارز ترجیحی که از یک سو باعث افزایش قیمت مواد لبنی و کاهش قدرت خرید خانوارهای نیازمند شده و از سوی دیگر تولیدکنندگان را نیز با مشکل مواجه کرده بود، بنیاد مستضعفان تصمیم گرفت تا در این مرحله یک میلیون بسته لبنی را میان نیازمندان توزیع کند.

وی با بیان اینکه توزیع یک میلیون بسته لبنی در این مرحله تا پایان شهریورماه ادامه دارد افزود: این بسته‌ها با اولویت خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و نیازمندان ساکن در مناطق هدف محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان توزیع می‌شود.

فتاح اضافه کرد: توزیع این بسته‌ها از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا امروز توزیع آن در ۴ استان انجام گرفته و امروز نیز سهمیه‌های ۴ استان دیگر به حمل‌های توزیع اعزام می‌شوند.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه ارزش ریالی هر بسته در بازار، ۶۰۰ هزار تومان است گفت: بنیاد مستضعفان در این مرحله ۶۰۰ میلیارد تومان تخصیص داده و در صورت رضایت‌مندی از این طرح و میزان اثربخشی آن از نظر کالری، پروتئین، کلسیم و سایر مواد مغذی، این طرح جایگزین توزیع بسته‌های معیشتی می‌شود.

به گفته فتاح، با توجه به محتوای فسادپذیر بسته‌های لبنی، تمهیدات ویژه برای توزیع این بسته‌ها با استفاده از تریلرها، کامیون‌ها و وانت‌های یخچال‌دار از مبدأ تا مقصد دیده شده و این بسته‌ها باید در بازه زمانی مشخصی به دست خانوارهای هدف برسند.

بر اساس این گزارش، هر بسته لبنی شامل ۲۱ قلم محصولات از جمله شیر، خامه، پنیر، ماست و شیرکاکائو است که میزان کالری آنها ۱۰۷۰۰ کالری و پروتئین آن ۴۷۳ گرم است که قرار است ۵۰۰ هزار بسته برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، ۲۵۰ هزار بسته میان مددجویان سازمان بهزیستی کشور و ۲۵۰ هزار بسته نیز در مناطق هدف بنیاد مستضعفان توزیع شود.

برچسب‌ها بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سید پرویز فتاح سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سید پرویز فتاح سازمان بهزیستی کشور بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سید پرویز فتاح سازمان بهزیستی کشور بنیاد مستضعفان توزیع بسته بسته ها هزار بسته یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با مدیر کل و اعضای شورای معاونان بنیاد شهید امور ایثارگران قم با بیان اینکه خانواده معظم شهدا در ادامه راه شهدا سنگربان انقلاب اسلامی هستند، صیانت از این عزیزان صیانت از خون شهداست گفت: دشمن برای همه آحاد جامعه در بعد فرهنگی به ویژه برای نسل ایثارگر برنامه دارد، وقتی دشمن نتوانست رزمندگان را از حضور در جبهه‌های حق باز دارد، امروز به دنبال این است تا نسل ایثارگر را از مسیر شهدا دور سازد.

وی افزود: در فضای غبار آلود امواج هجمه‌های دشمن باید از این الگو‌های عزت و پایداری مراقبت کرد، خانواده‌های معظم شهدا مایه عزت جامعه اسلامی هستند، کلام این عزیزان نافذ و اثرگذار است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه جنگ امروز هویت ملی، مذهبی و فکر‌ها را نشانه گرفته است گفت: باید هیاتی باشد تا آگاه سازی و اطلاع رسانی را در جبهه فرهنگی در بین نسل امروز پیگیری نماید و توطئه‌های دشمنان را نمایان سازد.

وی افزود: از دیگر اقدامات بنیاد تکریم و احترام به خانواده معظم شهدا در کنار خدمت رسانی است. با توجه به اینکه این خانواده‌ها از عزت نفس بالا و مناعت طبع برخوردارند از طریق دیدار با این عزیزان و ارتباطات غیر رسمی مسائل بازماندگان شهدا مورد پیگیری قرار گیرد.

مدیر کل بنیاد شهید امور ایثارگران استان قم نیز در این دیدار گفت: بنیاد شهید دو رسالت مهم خدمت رسانی همراه با تکریم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را عهده‌دار است، دیدار از خانواده معظم شهدا، ملاقات با این عزیزان با حضور مدیرکل معاونان و مدیران بنیاد، اجرای برنامه‌های اردویی و ورزشی که سال گذشته ۶ هزار اعزام بوده، برگزاری ۱۱۰۰ یادواره شهدا تنها در مدارس استان، پیگیری حل مشکلات مسکن ایثارگران تا شهریور ماه، احراز جانبازی بیش از ۱۰۰۰ نفر از ایثارگران، به روز رسانی کمیسیون پزشکی، بخشی از خدمات بنیاد به این عزیزان بوده است.

حسن هنرمند افزود این عزیزان با قطع تعلقات از دنیا راه شهادت را برگزیدند و اگرچه امروز به ظاهر در بین ما نیستند، اما زنده جاویدان هستند.

وی تاکید کرد: هرگونه خدمتی به بازماندگان شهدا با مقام صبر، ایثار و پایداری این عزیزان قابل مقایسه نیست.

دیگر خبرها

  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد