Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور گفت: اتباعی که اطلاعات خود را در سامانه شناسایی اتباع بیگانه ثبت کرده‌اند از خدمات بانکی و بیمه برخوردار می‌شوند، ولی اتباعی که این کار را نکرده‌اند حضورشان در کشور غیرقانونی است.

به گزارش خبرگزاری برنا، احمد وحیدی وزیرکشور یکشنبه طی نشستی درباره ساماندهی اتباع خارجی گفت: طرح شناسایی و ساماندهی اتباع خارجی از مدت‌ها قبل شروع شده و ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر نیز تا الان در سامانه شناسایی اتباع بیگانه فاقد مدرک هویتی ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه بعضی از اتباع خارجی هنوز برای ثبت نام به مراکز اعلام شده مراجعه نکرده‌اند، تصریح کرد: کسانی که هنوز ثبت نام نکرده‌اند حضورشان از این به بعد غیر قانونی است و با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وزیر کشور ادامه داد: ضمن تعامل خوبی که با همسایگان داریم برای ساماندهی و خدمات رسانی بهتر آن‌ها نیاز است حتما مشخصات خود را ثبت کنند.

وحیدی اضافه کرد: اتباعی که مراجعه و اطلاعتشان را ثبت کردند از خدمات بانکی و بیمه برخوردار خواهند شد و فعالیت هایشان در چهارچوب قانون انجام می‌شود، ولی کسانی که مراجعه نکردند حضورشان غیرقانونی‌ست و باید به کشورهایشان برگردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: احمد وحیدی خدمات رسانی قانون وزیر کشور برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۳۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند

معاون اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت با تاکید بر شناسایی و ساماندهی وضعیت هویتی و شناسه ملی انواع اشخاص حقوقی از تخصیص ۱۷۵ شناسه ملی برای پایگاه‌های نماز جمعه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، پریسا نجفی معاون اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ساماندهی و شناسه‌دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه خبر داد و گفت: شناسایی و ساماندهی وضعیت هویتی و شناسه ملی انواع اشخاص حقوقی در اولویت این اداره کل قرار داشته به نحوی که در اواخر سال گذشته و در یک اقدام جهادی با هدف ساماندهی و شناسه دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه در سراسر کشور، ۱۷۵ شناسه ملی به پایگاه‌های نماز جمعه تخصیص یافت.

نجفی در ادامه تاکید کرد: پایگاه­‌هایی که برای انجام امور مالی خود نیاز به شناسه ملی دارند باید اطلاعات خود را به اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت ارائه کرده تا پس از بررسی و تایید مستندات، شناسه ملی به آن‌ها تخصیص یابد.

وی تصریح کرد: همچنین اشخاص حقوقی مذکور مکلفند هر گونه تغییر در اطلاعات را ظرف مدت ۲۴ ساعت، به این اداره کل اعلام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • کارگران رکن تولید هستند
  • ساماندهی اتباع در ۱۴۰۳ ادامه دارد
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع