Web Analytics Made Easy - Statcounter

این قسمت از عکس نوشته ها به روز پرکار نماینده گچساران و باشت در سرزمین مادری برای سرکشی از پروژه های عمرانی پرداخته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس ،مغازه داران یاسوجی با آب، جارو می زنند!، روز پرکار" سید ناصر حسینی پور" در باشت، آمریکایی ها از کدام حقوق بشر حرف می زنند؟، تایید خبر دستگیری دو کارمند شهرداری دهدشت توسط دادستان و رسوم غلطی که ازدواج آسان را هدف قرار داده است از جمله فتونیوز های صبح زاگرس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۳۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سروان روح الله قنبری افزود: بامداد امروز و در پی برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پایه شبکه برق در فلکه ورودی شهر باشت به سمت چرام، بلافاصله ماموران گشت راهور و انتظامی به محل اعزام شدند. وی با بیان اینکه این حادثه ۴۴ دقیقه بامداد امروز(شنبه) اتفاق افتاد بیان کرد: در این سانحه رانندگی راننده و سرنشین خودرو سواری ۴۰۵ جان باخت. قنبری ابراز کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان راهور و در حال بررسی است. وی تصریح کرد: به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنید تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده ای نباشیم. سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی تماسی با مرکز ارتباطات‌ اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر برخورد یک دستگاه پژو۴۰۵ با پایه شبکه برق بلافاصله نیروهای اورژانس۱۱۵ جهت امدادرسانی از نزدیک‌ترین پایگاه‌ های اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند. محمد امین نیکویی نژاد ابراز کرد: در این حادثه متأسّفانه قبل از رسیدن نیروهای اورژانس به محل، سرنشینان خودروی پژو ۲ جوان ۲۰ و ۲۲ ساله به علت شدت حادثه در صحنه جان باخته بودند. شهرستان ۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • فیلم| زن فلسطینی که خانه ویران‌شده‌اش را جارو می‌کند
  • زن فلسطینی خانه ویران‌شده‌اش را جارو می‌کند (فیلم)
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم
  • احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت