Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در ادامه رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان سایه خوش و روستاهای آسیب دیده بندرلنگه از آبرسانی به محل کمپ ایجاد شده برای اسکان موقت حادثه دیدگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان  ، عبدالحمید حمزه پور در بازدید روز دوم از سایه خوش و روستاهای آسیب دیده با بیان اینکه خدمات رسانی آبفا در دو روز اخیر بدون وقفه ادامه داشته است، افزود: با تلاش های اکیپ اتفاقات آبفا ابتدا در روز شنبه، اقدامات فوری برای وصل مجدد آب مشترکین انجام و با اتمام عملیات، آبرسانی از طریق شبکه توزیع از سر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه پور با بیان اینکه خدمت رسانی به روستاهای آسیب دیده از ساعات اولیه وقوع زلزله آغاز شد، افزود: با وجود آسیب به شبکه توزیع و انتقال برق سایت آب شیرین کن، آبفا اقدام به استقرار یک دستگاه دیزل ژنراتور کرد تا روند آبرسانی سریع تر انجام شود.

 به گفته وی، اقدامات آبفا و حضور اکیپ رفع اتفاقات در محل حادثه، عملیات وصل مجدد آب را تسریع بخشید بطوریکه تا ظهر روز حادثه، آب روستای سایه خوش وصل شد.

به گفته حمزه پور، با توجه به وارد آمدن آسیب به تاسیسات لوله داخل منازل، اقدامات مورد نیاز در روز دوم نیز انجام که خوشبختانه روند مناسبی طی شد و خانوارهای بهره مند از آب شرب افزایش یافت.

وی  همچنین از آبرسانی به محل کمپ زلزله زدگان خبر داد و گفت: هم اکنون آب این کمپ وصل شده و خانوارهایی که در این محل اسکان یافته اند نیز از آب شرب بهره مند هستند.

مدیرعامل آبفا هرمزگان ادامه داد: با هدف رفع نیاز آبی خانوارهایی که شبکه داخلی منازل شان آسیب دیده، آبرسانی سیار در حال انجام است.

به گفته وی، در این روستا ۱۰ مخزن ذخیره ثابت نیز با حجم ۵۰ هزار لیتر مهیا شده تا اهالی از این طریق نیازشان را تامین کنند.

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بندرلنگه کمپ غرب هرمزگان زلزله زدگان برنا هرمزگان عملیات آبرسانی شهرستان خمیر آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود

 ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیاز‌های اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهاد‌ها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالا‌های اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالا‌ها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان