Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی کیهانیان روز دوشنبه در نشست خبرنگاران این استان افزود: احیای آرمان‌های انقلاب اسلامی و احیای فرهنگ پاسخگویی مسوولان در ابعاد ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی از دیگر راهبردهای این تشکل به شمار می‌رود و انگیزه اصلی از تشکیل این حزب سیاسی، حفظ انقلاب اسلامی و تقویت آن است.

وی ادامه داد: یکی از کارویژه‌های احزاب تقویت پیوند بین حکومت و مردم است و این تشکل نیز این موضوع را سرلوحه کار خود قرار داده و تلاش می‌کند با حضور موثر در مناسبات سیاسی و اجتماعی این مهم را به خوبی محقق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیهانیان تصریح کرد: برای تقویت بین ارتباط بین مردم و حکومت برنامه‌هایی در دستور کار این تشکل قرار گرفته که حضور نماینده‌ای از این حزب در شورای اداری هر استان و استفاده از اعضا و نخبگان جمعیت در رده‌های مشورتی و مسئولیتی از جمله این برنامه‌هاست که امید می‌رود با تحقق آن بتوان نقش اثرگذاری ایفا کرد.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی بیان داشت: این جمعیت در ۳۸۶ شهرستان کشور دارای مجوز فعالیت است و دبیران حزب در این شهرستان‌ها انتخاب شده و در حال فعالیت هستند.

کیهانیان به تشکیلات سازمانی این جمعیت نیز اشاره کرد و گفت: هیات رییسه که شامل شورای راهبردی، شورای مشاورین، جانشین و دفتر روابط‌ عمومی و رسانه‌ است، معاونین جمعیت که ۱۴ معاون را شامل می‌شود و تشکیلات مردمی که در این سطح کارگروه‌های تخصصی ۱۴ گانه تشکیل می‌شود، تشکیلات این جمعیت را دربرمی‌گیرد.

وی کادرسازی را از دیگر برنامه‌های این جمعیت عنوان کرد و گفت: امسال سال سازماندهی و اقتدار جمعیت حامیان انقلاب اسلامی است و تلاش می‌شود تا پایان شهریور ۹۰ درصد شهرستان‌ها دارای دبیر شهرستانی شوند و این جمعیت در هریک از استانهای کشور سازماندهی شود.

کیهانیان با بیان اینکه فعالیت این جمعیت مختص به فصل انتخابات نیست و برای سایر ماه‌های سال نیز برنامه عملیاتی دارد، اظهار داشت: تشکیلات این جمعیت به طوری سازماندهی شده است که برای طول سال برنامه دارد و یکی از اهداف آن حضور فعال در عرصه سیاسی و اجتماعی کشور است و سفرهای استانی نیز به همین منظور طرح‌ریزی شده است.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با شعار دولت اسلامی، کشور اسلامی و تمدن اسلامی در راستای اجرای بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب نیز برنامه دارد و برای هر یک از سرفصل‌های آن کارگروه در سطح ملی و استانی تشکیل می‌دهد و بر نقش جوانان و تقویت سرمایه‌های علمی و داشته‌های نظام تاکید دارد.

کیهانیان خاطرنشان کرد: ایجاد عدالت اجتماعی و ساختاری و تخصیص اعتبارات مناسب از سوی قوای سه‌گانه و با تغییر در انتصابات به شکل هوشمندانه و با بهره‌گیری از جوانان متعهد در استانها ضروری است.

وی هدف سفرهای استانی دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی را تقویت وحدت و همگرایی بین جریان‌ها و تشکلات همسو در حوزه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی عنوان کرد و گفت: بازدید میدانی و ارزیابی ساختار سازمانی این تشکل در استانها و بررسی نقاط قوت و ضعف استان‌ها و دیدار با مسوولان از دیگر اهداف سفرهای استانی به شمار می‌رود.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی به بررسی مشکلات استان چهارمحال و بختیاری نیز پرداخت و گفت: بهره‌مندی این استان از منابع آب سطحی خود محدود است و با وجود این در سرچشمه قرار دارد اما حقابه کمتری دارد و همین موضوع منجر به شکل‌گیری بیکاری و مشکلات بعدی آن در استان شده است.

کیهانیان ادامه داد: افزایش تعداد نمایندگان مجلس، توسعه خدمات بهداشتی و درمانی، ایجاد صنایع تبدیلی، توسعه گردشگری و تسریع در انتصابات از دیگر نیازهای ضروری این استان به شمار می‌رود که در نشست با استاندار به بررسی آن پرداخته شد.

وی افزود: وجود برخی تبعیض‌ها بین این استان و استانهای همجوار قابل مشاهده است از همین رو به نظر می‌رسد علاوه‌بر اینکه سهم این استان از نمایندگان مجلس نیازمند افزایش است و این استان باید در سطح کلان به صورت ویژه دیده شود.

به گزارش ایرنا، جمعیت حامیان انقلاب اسلامی یک تشکل سیاسی است که با توجه به مصوبه کمیسیون ماده ۱۰ خانه احزاب مورخ ۱۰ آذر ۱۳۹۳ در چارچوب قوانین و مقررات مصوب فعالیت می‌کند.

برچسب‌ها وزارت کشور چهارمحال وبختیاری جمعیت حامیان انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت کشور چهارمحال وبختیاری جمعیت حامیان انقلاب اسلامی وزارت کشور چهارمحال وبختیاری جمعیت حامیان انقلاب اسلامی دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهبردهای صنعت پتروشیمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تشریح شد

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی راهبردهای صنعت پتروشیمی در تحقق شعار سال را تشریح کرد و گفت: شرکت ملی صنایع پتروشیمی مصمم به تحقق جهش تولید در صنعت است.

به گزارش خبرنگار شانا، مرتضی شاهمیرزایی شب گذشته (یکشنبه، نهم اردیبهشت‌) در برنامه «صف اول» شبکه خبر در زمینه تحقق شعار سال در صنعت پتروشیمی بیان کرد: جهش تولید متفاوت با افزایش تولید است. تلاش می‌شود ظرفیت ۹۳ میلیون تنی کنونی صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از ۱۰۰ میلیون تن عبور کند.

وی افزود: جلب مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی با بهبود فضای کسب‌وکار و بازار سرمایه و به‌کارگیری صندوق‌های اعتباری که مراحل اولیه آن از سوی بعضی هلدینگ‌ها در حال انجام است، از راهکارهای تحقق شعار سال در صنعت پتروشیمی است.

معاون وزیر نفت با اشاره به عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی به‌منظور رفع چالش سرمایه در گردش واحدهای تکمیلی گفت: این راهکار سبب رونق کسب‌وکار در جامعه می‌شود. پارسال ۸۰ هزار میلیارد تومان از سوی مجتمع‌های پتروشیمی به صنایع تکمیلی، همسو با سیاست دولت سیزدهم، عرضه اعتباری شد. امسال نیز این راهکار استمرار دارد تا جهش تولید و رشد اقتصادی برای کشور محقق شود.

شاهمیرزایی با تأکید بر اینکه شرکت ملی صنایع پتروشیمی مصمم به تحقق جهش تولید در صنعت است، ادامه داد: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام صنعت پتروشیمی از راهبردهای تحقق شعار سال است و چند طرح پتروشیمی نیز امسال به بهره‌برداری می‌رسند که گام بلندی در جهش تولید است.

وی تأمین خوراک پایدار خوراک مجتمع‌های پتروشیمی را از عوامل مهم در تحقق جهش تولید دانست و تصریح کرد: حمایت از ساخت داخل و دانش‌بنیان‌ها از سیاست‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی است که این مهم نیز سبب رشد تولید و اشتغال‌زایی در کشور می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به سرمایه‌گذاری‌های صنعت پتروشیمی برای جمع‌آوری گازهای همراه اشاره کرد و افزود: همه مشعل‌های شرق کارون، امسال و سال آینده از سوی پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس و بخشی از مشعل‌های غرب کارون از سوی پالایشگاه هویزه خلیج‌فارس جمع‌آوری، و بخش اعظم آن به خوراک پتروشیمی‌ها تبدیل می‌شود.

شاهمیرزایی با بیان اینکه هم‌اکنون نیمی از مشعل‌های صنعت پتروشیمی خاموش است و حداکثر تا سه سال آینده همه مشعل‌های این صنعت خاموش می‌شود، تصریح کرد: البته روشن‌بودن مشعل‌ها در مجتمع‌های تولیدی، برای اطمینان و شرایط اضطراری، در حد شعله بسیار کم لازم است.

وی درباره قطب‌های جدید پتروشیمی در کشور گفت: سومین قطب صنعت پتروشیمی در مکران با شتاب در حال پیشرفت است. در حال برنامه‌ریزی برای قطب جاسک هستیم و حدود ۲۲ طرح پتروشیمی همسو با تکمیل زنجیره ارزش در منطقه پارسیان تعریف شده است.

معاون وزیر نفت ادامه داد: احداث ۲ پتروشیمی در قطب لامرد در حال سرمایه‌گذاری است، ضمن اینکه طرح‌هایی نیز در قطب‌های عسلویه و ماهشهر نیز در حال اجراست.

شاهمیرزایی، به نقش مهم کاتالیست در صنعت پتروشیمی اشاره و بیان کرد: ۹۷درصد کاتالیست‌های صنعت پتروشیمی از لحاظ وزنی بومی‌سازی شده‌اند و دانش‌ فنی بقیه نیز تا پایان دولت کسب می‌شود.

دیگر خبرها

  • فعال اصولگرا: نماز خواندن پشت صدیقی باطل است!
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • اساسی‌ترین رکن فعالیت آموزش و پرورش، انسان‌سازی است
  • ببینید | راهبردهای موفق حماس در نبرد با صهیونیست ها
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • اصل ۷۵ اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • راهبردهای صنعت پتروشیمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تشریح شد