Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@00:24:48 GMT

واکنش رامین رضاییان پس از ترک ایران+عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۴۲۸۴

واکنش رامین رضاییان پس از ترک ایران+عکس

بازیکن فصل گذشته پرسپولیس که اعتقاد دارد باشگاه او را مقابل هواداران قرار داده است، پس از ترک ایران در صفحه شخصی خود پستی در رابطه با جدایی از پرسپولیس منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رامین رضائیان بازیکن فصل گذشته پرسپولیس که شب گذشته ایران را ترک کرد، امروز با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از باشگاه پرسپولیس گله کرد و نوشت:

«کلمه احترام خیلی پرمعنیه فوتبال حرفه‌ای شده قبول ولی احترام و صداقت لازمه فوتبال حرفه‌ای است، لازم دونستم برای شما هواداران توضیح بدم، با من کسی هیچ تماسی نگرفت و نمی‌دونم چرا تا به امروز نیومدند صادقانه به هواداران بگن هیچوقت سعی نکنید من را جلوی هواداران بگذارید چون من همیشه برای این رنگ با جان و دل و صادقانه تلاش و از خیلی چیزها بدون منت گذشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتخار می‌کنم که در روزهای سخت به پرسپولیس آمدم و کنار این تیم بزرگ بودم، یادتان باشد در روزهای خوب و خوش همه هستند. این پیراهن مقدس و هواداران بزرگ پرسپولیس همیشه در قلب من هستند.»

کد خبر 585937

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رامین رضاییان تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس هواداران پرسپولیس اینستاگرام پست اینستاگرامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من هستند/ ما وقت کشی نکردیم+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رامین رضاییان بعد از بازی با پرسپولیس در مورد برخی شعارهایی که علیه او داده می شد، گفت: برخ یاز هواداران پرسپولیس از من ناراحت بودند اما من همیشه به آنها احترام می گذارم و آنها در قلب من هستند. امروز برای تیمم با جان و دل بازی کردم.

وی در مورد اینکه درویش گفت بازیکنان سپاهان وقت تلف می کردند، گفت: نه این طور نیست.

مصاحبه کامل او را در زیر بخوانید:

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من جا دارند
  • رامین رضاییان: پرسپولیسی‌ها در قلب من هستند
  • ببینید | دلخوری و ناراحتی رامین رضاییان از هواداران پرسپولیس
  • رامین رضاییان: احترام هواداران پرسپولیس همیشه برای من واجب است و در قلب من هستند / فیلم
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من هستند/ ما وقت کشی نکردیم+ فیلم
  • ترکیب احتمالی سپاهان در برابر پرسپولیس
  • سخت‌ترین روز عبدالکریم در انتظار اوست
  • ترکیب احتمالی سپاهان برای نبرد ال‌کلاسیکو
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت