Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@09:20:25 GMT

داوید لوئیز در پی رفتن به سری آ

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۴۲۹۱

داوید لوئیز در پی رفتن به سری آ

مدافع با تجربه برزیلی پس از گذراندن یک فصل در لیگ این کشور، خواهان حضور در بالاترین سطح فوتبال اروپا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «داوید لوئیز» مدافع سابق آرسنال و چلسی می‌تواند در ۳۵ سالگی به فوتبال اروپا بازگردد، زیرا این مدافع میانی کهنه‌کار از سوی باشگاه فعلی‌اش فلامینگو به اینتر پیشنهاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درحال‌حاضر در کشور خود برزیل بازی می‌کند و در سپتامبر ۲۰۲۱ از آرسنال به تیم شهر ریودوژانیرو پیوست، اما می‌توان درک کرد که او می‌تواند در سری «آ» با نراتزوری که در حال بررسی شرایط برای ارسال پیشنهادی برای این مدافع هستند، یک بازگشت دراماتیک داشته باشد.

وضعیت فعلی لوئیز در فلامینگو چگونه است؟

لوئیز که سال گذشته توپچی‌ها را ترک کرد، قراردادی ۱۵ ماهه با تیم Campeonato Brasileiro در سری A برزیل بست تا پس از یک دهه و نیم دوری، بازگشت خود را به فوتبال باشگاهی در کشورش تأیید کند.

اگرچه او شروع سختی را با وجود مصدومیت تجربه کرد، اما متعاقباً بهبود یافت و در کسب جام قهرمانی رقابت‌های کوپا لیبرتادورس توسط آن‌ها، نقش داشت و به عنوان یک بزرگ‌تر و فرد با تجربه برای بازیکنان جوان باشگاه ظاهر شد.

اما با توجه به اینکه قرارداد او در پایان سال جاری منقضی می‌شود، شانس انتقال به تیم دیگری روی میز باقی مانده است و اکنون او می‌تواند به فوتبال باشگاهی در بالاترین سطح اروپا برگردد.

لوئیز با بازگشت به اروپا چه چیزی می‌تواند به دست آورد؟

رفتن به سری آ نشان دهنده سومین لیگ از پنج لیگ بزرگ اروپا خواهد بود که لوئیز در آن بازی کرده و دو دوره جداگانه را با چلسی در کنار دوران حضور در پاری سن ژرمن و آرسنال هم می‌توان یادآور شد.

در هر سه باشگاه، او طعم موفقیت را چشید، با قهرمانی در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا با آبی‌ها در اولین حضورش، قبل از قهرمانی در لیگ ۱ فرانسه که با PSG به دست آمد.

بازگشت او به استمفورد بریج باعث شد تا یک جام در لیگ برتر به دست بیاورد، و پس از آن، او آماده بود تا قلب آبی‌ها را بشکند تا برای توپچی‌ها به میدان برود و اتفاقاً در فینال جام حذفی ۲۰۲۰ مقابل باشگاه سابق خود به میدان رفت.

جذب لوئیز به اینتر کمک می‌کند تا قهرمانی سری A که در اوایل امسال توسط آث میلان ربوده شده بود را پس بگیرد.

کد خبر 585895

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اینتر میلان ایتالیا سری A ایتالیا بازیکن فوتبال فوتبال اروپا نقل و انتقالات فوتبال اروپا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با شکست دادن مهرام تهران، به فینال لیگ برتر ایران راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امروز (شنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تیم شهرداری گرگان، مدافع عنوان قهرمانی موفق شد با کسب سومین برد متوالی مقابل مهرام تهران، به عنوان نخستین تیم راهی فینال شود.

شاگردان مصطفی هاشمی در این دیدار خارج از خانه نیز عملکرد قابل قبولی داشتند و کوارترهای دوم و چهارم را با نتایج ۱۸-۲۶ و ۲۶-۳۱ بردند تا با وجود شکست ۲۳-۲۰ و ۱۷-۱۲ در کوارترهای اول و سوم، در مجموع ۸۴ - ۸۹ پیروز این دیدار شوند.

شهرداری گرگان که در سه فصل گذشته لیگ برتر ایران عنوان قهرمانی را به دست آورده است، با این برد سری نیمه‌نهایی مقابل مهرام را ۳ بر صفر برد تا به عنوان نخستین تیم و چهارمین سال متوالی، راهی فینال لیگ شود.

ارسلان کاظمی کاپیتان تیم شهرداری گرگان، با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند و ۳ پاس گل ضمن ثبت دبل‌دبل، تاثیرگذاری ۳۱ را در این دیدار داشت و بهترین بازیکن زمین شد.

امتیاز آورترین بازیکن این دیدار هم پری پتی، گارد آمریکایی مهرام بود که ۳۴ امتیاز را به دست آورد، اما نتوانست مانع شکست تیم خود شود. پتی تا فصل گذشته پیراهن شهرداری گرگان را به تن می‌کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشنهادهای بزرگ به بایرن مونیخ؛ پپ گواردیولا را برگردانید!
  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • 12 قهرمانی در لیگ؛ داوید آلابا در آستانه رسیدن به رکورد تاریخی رایان گیگز
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ