Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی در هفته سوم لیگ ملت‌ها رقابتی سختی با رقیبان خود دارد.

به گزارش ایسنا، هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از سه‌شنبه چهاردهم خرداد ماه آغازمی‌شود و تیم ایران در حالی هفته سوم را آغاز می‌کند که با چهار برد، چهار باخت و ۱۲ امتیاز در رتبه هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد.

ملی‌پوشان کشورمان در اولین مسابقات از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه سه‌شنبه مقابل لهستان به میدان می‌روند که یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ ملت‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم با هفت پیروزی و تنها یک باخت در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد. از طرفی میزبان مسابقات گروه ششم در هفته سوم است و از این امتیاز مقابل رقیبان خود برخوردار است.  

ایران در دومین دیدار از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه پنج‌شنبه، ۱۶ تیر به مصاف ایتالیا می‌رود. این تیم هم وضعیت خوبی در جدول دارد و با ۶ پیروزی سوم است. از طرفی ایتالیا تنها شکست لهستان را هم رقم زده است.

این دو تیم رقیبان سرسختی برای ملی‌پوشان جوان ایران هستند که می‌تواند تجربه خوبی برای‌شان باشد. تجربه پیروزی برابر آمریکا در شرایطی که اکثر کارشناسان و آنالیزها، آمریکا را برنده دیدار با ایران می‌دانستند، به این معنی است که ایران توانایی شکست این تیم‌ها را دارد.

اسلوونی سومین حریف ایران است که دیدار بین این دو تیم از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه جمعه آغاز می‌شود. اسلوونی در هشت بازی گذشته خود تنها سه برد کسب کرده است و اکنون با ۹ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده‌بندی است.

صربستان آخرین رقیب ایران در هفته سوم است که هم‌چون ایران چهار برد دارد و با یک امتیاز کم‌تر نسب به ایران در جایگاه نهم جدول قرار دارد. دیدار این دو تیم از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه شنبه برگزار خواهد شد. 

به نظر می‌رسد تیم ملی در هفته سوم رقابت نزدیک‌تری پیش رو دارد و باید دید که می‌تواند در جمع هشت تیم برتر قرار بگیرد و به مرحله نهایی مسابقات صعود کند یا خیر.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي واليبال ايران لیگ ملت های والیبال 2022 هفته سوم لیگ ملت ها ۳۰ دقیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری مهر، در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها یک بر صفر به نفع طبیعت شد.

جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

کد خبر 6090279

دیگر خبرها

  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران