Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته ازدواج، سی و هشتمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «ازدواج کن درست میشه!» برگزار می‌شود.

در این محفل ادبی شاعران و طنزپردازان آثار خود را درباره ازدواج آگاهانه، بهنگام، آسان و پایدار و همچنین ترویج فرزندآوری، جامعه سالم، پویا و بالنده ارائه می‌کنند و در پایان به برترین‌ آثار جوایزی اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محفل سه‌شنبه ۱۴ تیرماه، ساعت در حوزه هنری استان یزد واقع در چهار راه فاطمیه، ابتدای خیابان آیت‌الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود و ورود برای عموم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی آزاد و رایگان است.

آثار منتخب محافل قندشکن در فضای مجازی قابل مشاهده است.

محفل طنز «قندشکن» از دهه فجر ۱۳۹۵ با هدف ترویج طنز عفیف و سالم، حفظ و انتشار اصطلاحات بومی و محلی، آشنایی خانواده‌ها و فرزندان با شیوه شوخی صحیح و سالم، پرورش خلاقیت‌های ادبی، حمایت از استعدادهای بومی برای تولید طنز فاخر، ایجاد فضای شاد، بانشاط و امیدبخش در جامعه و همچنین تقویت و ارتقاء دانش طنزپردازان جوان و خلاق در حوزه هنری یزد آغاز به کار کرده و امروز یکی از محافل فعال و اثرگذار در حوزه طنز کشور به شمار می‌آید.

قندشکن سی و هشتم به همت دفتر طنز حوزه هنری یزد و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و شبکه فعالین ازدواج (شفا) یزد برگزار می‌شود.

دهم تیر، مصادف با اول ذی‌الحجه، سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) تا ۱۶ تیرماه ۱۴۰۱ با شعار ازدواج آسان به عنوان هفته ازدواج نام‌گذاری شده است.

کد خبر 5530494

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد حوزه هنری یزد ازدواج بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه خراسان رضوی ویروس کرونا مشهد زلزله آمار کرونا شیراز اردبیل جهرم کنکور برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز شنبه اولین محفل شعر ارادت رضوی از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی در شهرستان هویزه با اجرای زیارت خاصه امام رضا (ع) توسط خادمان بنیاد امام رضا (ع) مستقر در استان خوزستان آغاز شد.

در این مراسم شعرخوانی توسط علی ختروشی، سید امین موسوی، زکی سواری، محمد جواد ساعدی منش، علیرضا کوتی و علی سواری اجرا شد.

از سال گذشته جشنواره شعر عربی صرفاً محدود به یک اختتامیه نیست و با تدبیری که صورت گرفت در چندین شهرستان خوزستان برگزار می‌شود.

امسال نیز در ۶ شهرستان برنامه‌هایی تحت عنوان شب شعرهای رضوی برگزار می‌شود که به اختتامیه جشنواره بین‌المللی شهید رضوی منتهی می‌شوند.

کد خبر 6089943

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم