Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بوشهر با اشاره به وجود بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ کلاس فرسوده و تخریبی در استان گفت: در یک افق مشخص کلاس‌های درس تخریبی استان بوشهر نوسازی و بازسازی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با بیان اینکه آموزش و پرورش منظومه پیشرفت و توسعه است اظهار داشت راهکار مهم توسعه و پیشرفت و تعالی یک کشور توجه به حوزه آموزش و پرورش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر باتأکید بر توجه به زیرساخت‌ها از نظر فیزیکی و تجهیزاتی فضاهای آموزشی و کلاس‌های درس افزود: حل مشکلات سخت‌افزاری و تجهیزاتی در حوزه آموزش استان بوشهر برطرف شود.

امام جمعه بوشهر نوسازی کلاس‌های تخریبی را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: دولت انقلابی و مردمی در یک افق مشخص کلاس‌های درس تخریبی در استان نوسازی و تجهیز کند تا کلاس‌های فرسوده و تخریبی حذف شود.

صفایی بوشهری  از وجود یک هزار و 100 کلاس تخریبی در استان بوشهر خبر داد و تأکید کرد: وجود کلاس‌های درس تخریبی در پایتخت انرژی ایران قابل قبول نیست و باید در نوسازی این کلاس‌ها اقدامات عاجل صورت بگیرد.

وی بروزرسانی فضای آموزشی و تجهیزات کلاس‌های درس را مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد: مسئولان باید در حوزه زیرساخت‌های فیزیکی، معماری، تجهیزات و مناسب سازی مدارس و فضاهای آموزشی متناسب با نیاز دانش‌آموزان اقدام کنند.

صفایی بوشهری آموزش و پرورش قوی و کارآمد را مایه اقتدار همه جانبه کشور و عامل آفرینش تمدن دانست و بیان کرد: توجه به زیرساخت‌های آموزشی و توجه به مطالبات فرهنگیان یک ضرورت است.

دستور خرید یک هزار دستگاه کولر گازی برای مدارس استان بوشهر صادر شد

معاون وزیر آموزش و پرورش هم وضعیت فضاهای آموزشی در کشور را مطلوب دانست و خاطر نشان کرد: زلزله‌های اخیر نشان داد مدارس در مقابل آسیب‌ها و بحران‌ها از جمله زلزله مقاوم هستند.

مهرالله رخشانی‌مهر از توجه به امر مدرسه سازی در دولت‌های گذشته خبر داد و گفت: در  ساخت و ساز مدارس به معماری ایرانی اسلامی توجه شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش: 5 هزار میلیارد تومان برای نوسازی، تجهیز و بازسازی مدارس مصوب شدمعاون سازمان نوسازی مدارس: سیستم گرمایشی 45 هزار کلاس درس استاندارد نیستآمادگی آموزش و پرورش برای نوسازی مدارس قشم با همکاری منطقه آزاد و سپاه

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از  تجهیز مدارس و کلاس‌های درس به وسایل سرمایشی خبر داد و اضافه کرد: بیش از  60 میلیارد تومان برای تجهیز مدارس به کولر گازی در 2 سال گذشته تأمین شده و اکنون تمام کلاس‌های درس این استان مجهز به کولر گازی هستند.

وی با اشاره به خرید 800 کولر گازی برای مدارس استان بوشهر تصریح کرد: دستور خرید یک هزار دستگاه کولر گازی دیگر برای مدارس استان بوشهر صادر شده که به این مجموعه اضافه می‌شود.

انتهای پیام/190/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آموزش و پرورش کلاس های درس استان بوشهر تجهیز مدارس کولر گازی کلاس ها یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت

معاون وزارت آموزش و پرورش از آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول دبستان از تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار اجتماعی -

حمید طریفی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول دبستان اظهار کرد: ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از 19 اردیبهشت آغاز می‌شود و والدین باید برای پیش ثبت‌نام الکترونیک به سامانه خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir مراجعه کنند.

وی افزود: ابتدا پیش ثبت‌نام به صورت الکترونیک انجام می‌شود پس از آن خانواده‌ها بر اساس اطلاعات ثبت شده، مستندات لازم را به مدرسه برده و به صورت حضوری ثبت‌نام می‌کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش متذکر شد: برای ثبت‌‌نام دانش‌آموزان در پایه اول دبستان باید سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی انجام شود و شرط ثبت‌نام است.

پیش‌ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته

ستادهای ثبت‌نام برای محدوده‌بندی مدارس باید همراهی کنند

وی درباره محدوده بندی مدارس با توجه به موقعیت جغرافیایی و ایجاد مشکلاتی در فصل ثبت‌نام به دلیل محدوده‌بندی مدارس بیان کرد: محدوده بندی جغرافیایی در بسیاری از مناظق کشور مشکل چندانی ایجاد نمی‌کند برای برخی مدارس خاص که در مرز بین مناطق آموزشی قرار دارند طی هماهنگی با استان‌ها مقرر شد که همراهی لازم با خانواده‌ها انجام شود و تا یک شعاع خاصی از مدرسه امکان ثبت‌نام خارج از محدوده وجود داشته باشد.

ثبت‌نام سایر پایه‌های تحصیلی پس از پایان امتحانات

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در دستورالعمل ثبت‌نام که به استان‌ها ابلاغ شده است، تسهیلگری درباره محدوده جغرافیایی به صورت شعاعی از مدرسه تأکید شده است.

 وی در پایان گفت: ثبت‌نام از دانش آموزانی که والدین آنان هردو شاغل هستند، در مدرسه نزدیک به محل کار پدر یا مادر، بلامانع است و  ثبت‌نام دانش‌آموزان سایر پایه‌های تحصیلی دوره ابتدایی بعد از پایان امتحانات نوبت دوم و دریافت کارنامه انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور