Web Analytics Made Easy - Statcounter

خالکوبی معنادار جانی دپ پس از پیروزی در دادگاه معنی تتوهای جانی دپ قبیله چروکی (Cherokee Tribe) بتی سو (Betty Sue) لیلی رز (Lily-Rose) وینو برای همیشه (Wino Forever) عدد سه (۳) مرگ حتمی است (Death is certain) جک اسپارو (Jack Sparrow)

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ پرونده جانی دپ و امبر هرد در سال ۲۰۲۰ به درخواست دپ دوباره باز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دادخواستی که جانی دپ ارائه کرد، چنین بیان شد: «امبر هرد هرگز قربانی خشونت خانگی نبوده است، بلکه وی خود یک مجرم است.» جانی دپ ادعای سوءاستفاده و آزار امبر هرد را رد کرد. هم‌چنین در این شکایت آورده شد که ادعاهای امبر هرد بخشی از حقه‌بازی و کلاه‌برداری‌های بی‌پایان او برای ایجاد تبلیغات مثبت است.

سرانجام پس از 6 هفته نتیجه دادگاه جانی دپ اعلام شد. هیئت منصفه رای مثبت خود را به جانی دپ داد و امبر هرد به دلیل بد نام کردن همسر سابقش محکوم شد و حالا باید ۱۵میلیون دلار به جانی دپ غرامت بدهد.

خالکوبی معنادار جانی دپ پس از پیروزی در دادگاه

حالا اخبار جدید حاکی از آن است که جانی دپ، یک ماه پس از پیروزی در دادگاه علیه همسر سابقش امبر هرد، یک خالکوبی دیگر به بدنش اضافه کرد. خالکوبی جدید دپ یک پیکان شکسته است که روی مچ دست چپش قرار گرفته است. طبق گزارش‌ها تکمیل این فرآیند شش ساعت طول کشید و معنای آن «شروعی جدید و امیدی جدید» پس از «به خاک سپردن تبر نبرد» توضیح داده شد.

معنی تتوهای جانی دپ

در ادامه به برخی تتوهای این بازیگر می‌پردازیم.

دپ اولین تتویش را در ۱۷ سالگی، زمانی که در تلاش بود یک گروه راک راه‌اندازی کند انجام داد و از آن زمان بسیاری از لحظات مهم زندگی‌اش را از طریق خالکوبی ثبت کرده است. 

قبیله چروکی (Cherokee Tribe)

اولین خالکوبی جانی، عبارت «قبیله چروکی» بود که در ۱۷ سالگی روی بدنش حک کرد. مادربزرگ او از قبیله سرخ پوستان چروکی بود و این تتو ادای احترام جانی دپ به ریشه های بومی آمریکایی اش است.

بتی سو (Betty Sue)

یک قلب روی بازوی چپ جانی دپ خالکوبی شده که نام مادرش، بتی سو، که در ۲۰ می ۲۰۱۶ پس از یک بیماری طولانی درگذشت در آن نوشته شده است. اما این خالکوبی مدت‌ها قبل از مرگ او و در سال ۱۹۸۸ انجام شد.

لیلی رز (Lily-Rose)

جانی روی سینه‌اش نام اولین دخترش، لیلی رز را خالکوبی کرده است.

وینو برای همیشه (Wino Forever)

جانی این تتو را به وینونا رایدر، دختر بازیگری که سال ۱۹۹۰ با او دوست بود تقدیم کرده و این شاید شناخته شده ترین خالکوبی اش باشد. رابطه این زوج دوام نیاورد و دپ پس از پایان رابطه در سال ۱۹۹۳ تتوی وینونا برای همیشه را روی بدنش خالکوبی کرد که بعد آن را به وینو برای همیشه تغییر داد.

عدد سه (۳)

جانی دپ می‌گوید عدد سه را دوست دارد و این عدد برایش جادویی است. به همین دلیل آن را روی دست و بازوی چپش خالکوبی کرده است.

مرگ حتمی است (Death is certain)

روی پای راست دپ یک جمجمه با استخوان‌های ضربدری به همراه عبارت «مرگ حتمی است» نقش بسته است.

جک اسپارو (Jack Sparrow)

خالکوبی روی بازوی راست دپ بر اساس جک اسپارو، شخصیت خودش در فیلم دزدان دریایی کارائیب است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جانی دپ پس از پیروزی در دادگاه برای همیشه امبر هرد جانی دپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۵۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست نتانیاهو از بایدن فاش شد

وب‌سایت آمریکایی «آکسیوس» فاش کرد، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در مورد ممانعت از صدور حکم بازداشت مقامات ارشد این رژیم از سوی دیوان کیفری بین‌الملل درخواست کمک کرد.

به گزارش ایسنا، این وب‌سایت آمریکایی اعلام کرد که درخواست نتانیاهو در جریان گفتگوی تلفنی که دو طرف عصر روز یکشنبه با هم داشتند، مطرح شد و نتانیاهو خواستار ممانعت از صدور حکم‌های بازداشتی شد که شخص او و یا وزیر جنگ کابینه‌اش و یا رئیس ستاد کل ارتش این رژیم را هدف قرار می‌دهند.

آکسیوس در گزارش دیگری اعلام کرد اعضای کنگره آمریکا از دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات به دادگاه لاهه درخصوص صدور حکم‌های بازداشت در حق مقامات صهیونیستی هشدار داده و آن را تهدید کردند که چنین اقدامی با پاسخ آمریکا مواجه خواهد شد.

آمریکا مخالفت خود را با تحقیقات این دادگاه درباره اقدامات رژیم صهیونیستی در نوار غزه ابراز کرد و «کارین ژان پی‌یر» سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که «موضعگیری واشنگتن در مورد تحقیقات دادگاه لاهه کاملاً روشن است و ما آن را تایید نمی‌کنیم و باور نداریم که این تحقیقات در دایره اختیارات آن باشد.»

دیوان بین‌المللی دادگستری ۲۶ ژانویه گذشته از رژیم صهیونیستی خواست اقداماتی را برای جلوگیری از نسل‌کشی در غزه و توقف تحریک مستقیم به ارتکاب چنین جنایتی در پیش بگیرد.

همچنین این دادگاه از تل آویو خواست پس از یک ماه از زمان برگزاری جلسه، گزارشی از عملکرد خود در این خصوص به دادگاه ارائه کرده و تمام قدامات فوری لازم برای حمایت از فلسطینی‌ها در غزه را در پیش بگیرد، اما رژیم صهیونیستی به هیچ یک از این توصیه‌ها پایبند نبود و اکنون برای هفتمین ماه پیاپی به حملات خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهد.

همچنین دو منبع به خبرگزاری «رویترز» گفتند که دادستان‌هایی از دادگاه لاهه با تعدادی از نیرو‌های فعال در دو تا از بزرگترین بیمارستان‌های نوار غزه مصاحبه‌های انجام دادند که این به منزله اولین تایید گفتگوی بازپرسان دادگاه با نیرو‌های امدادی درخصوص جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در نوار غزه در حالی است که رژیم صهیونیستی از احتمال صدور حکم‌های بازداشت از سوی این دادگاه ابراز نگرانی کرده است.

این دو منبع که خواستند نامشان فاش نشود، در ادامه اظهار کردند که بازپرسان دادگاه، گزارش‌های کارمندان فعال در بیمارستان‌های الشفاء و ناصر در خان‌یونس را دریافت و جمع‌آوری کردند.

یکی از این دو منبع گفت، برخی از اتفاقاتی که در این بیمارستان‌ها رخ داده، بخشی از تحقیقی است که دادگاه در حال حاضر روی پرونده‌های کیفری متهمان به ارتکاب جنایات جنگی و دیگر جنایات ضد بشری و نیز نسل کشی و جنگ در حال انجام است.

روزنامه عبری زبان «معاریو» به نقل از برخی منابع آگاه نوشت، نتانیاهو از احتمال صدور حکم بازداشت خودش از سوی دادگاه لاهه هراسان و مضطرب است.

نتانیاهو روز یکشنبه با حمله شدید به دادگاه لاهه مدعی شد حکم‌های این دادگاه هرگز تاثیری بر عملکرد «اسرائیل» نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • درخواست نتانیاهو از بایدن فاش شد
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • افشاگری‌های عضو جدا شده از منافقین در دادگاه درباره همکاری های نظامی این گروهک با ارتش صدام
  • ببینید | افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه
  • فیلم/ در یازدهمین جلسه دادگاه منافقین چه گذشت؟
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت دادگاه بین المللی کیفری
  • هشدار معنادار رشیدی کوچی درباره خطاهای استراتژیک و لجبازی عده ای خاص با مردم /دلم می سوزد...
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس