Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از محلات شهر کازرون، بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی گفت: در بررسی اولیه مشخص شد چندین جوان به سبب اختلافات خانوادگی با یکدیگر درگیر و ضمن بر هم زدن آرامش شهروندان ۲ نفر از طرفین نزاع را نیز با سلاح ساچمه زنی و چوب مجروح کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون ادامه داد: مأموران با اقدامات فنی مخفیگاه افراد متواری را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی موفق شدند ۴ نفر از عاملان اصلی درگیری را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی کنند.

سرهنگ زراعتیان ضمن هشدار به افراد مخل نظم و امنیت، تاکید کرد: افرادی که به جای تمکین از قانون، به هر نحو بخواهند قانون شکنی و امنیت و آسایش مردم را سلب کنند پلیس با قاطعیت با آنان برخورد خواهد کرد.

کد خبر 5530546

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی فارس کازرون دستگیری اراذل و اوباش بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه خراسان رضوی ویروس کرونا مشهد زلزله آمار کرونا شیراز اردبیل جهرم کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه از دستگیری ۲۲ نفر از عاملان درگیری و تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

سرهنگ تقدسی بیان کرد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و ۲ تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

دیگر خبرها

  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • شادی دسته‌جمعی برای گل انفرادی ارونوف (عکس)