Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@19:14:40 GMT

خواننده ای دیگر بازیگر شد!

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۵۱۵۸

خواننده ای دیگر بازیگر شد!

خواننده «روم زوم کنی» هم بازیگر سینما شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ زانکو؛ خواننده قطعه معروف «مثلا روم زوم کنی» که چند ماهی از ورودش به مارکت جدی موسیقی می‌گذرد در تجربه‌ی جدیدش وارد عرصه بازیگری شد.
‌زانکو در فیلم سینمایی «رقصنده» به کارگردانی بهمن گودرزی در کنار بازیگرانی از جمله امیر جعفری و امین حیایی در سکانس‌های کشور ترکیه مقابل دوربین رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این فیلم پیش از این دوسال قبل در مرحله تولید بود که بدلیل مهاجرت بازیگر نقش اول زن آن دچار توقف شد تا بالاخره با اضافه شدن بازیگری جدید آنهم از عرصه موسیقی ، فیلمبرداری خود را به پایان برسانند.

باید دید حضور زانکو آیا همچون حضور خوانندگانی مثل 

فرزاد فرزین، امیر مقاره،رضا یزدانی و زانیار خسروی در سریال‌ها به عنوان بازیگر موفق خواهد بود یا با شکست سنگینی مواجه خواهد شد؟

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سینما بازیگر خواننده زانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

درحالی که چند ماهی است شبکه «آی‌فیلم» مشغول بازپخش فصل‌های سریال «پایتخت» است و مخاطبین بسیاری باردیگر برای تماشای این سریال پای تلویزیون نشسته‌اند، حالا زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که قرار نیست دیگر هیچوقت فصل ششم این مجموعه روی آنتن برود!

دلیلش هم همان حاشیه‌هایی است که یقه سریال را گرفت؛ شوخی با «همسفر» و «ممل آمریکایی» در قالب بازآفرینی سکانس‌هایی از این دو فیلمِ معروفِ پیشِ از انقلاب.

شبکه آی‌فیلم تصمیم گرفته به جای بازپخش «پایتخت ۶»، سریال «پژمان» را پخش کند و بر اساس کنداکتور منتشر شده در سایت آی‌فیلم، پخش «پژمان» از ساعت ۲۱ روز پنج‌شنبه (۱۳ اردیبهشت) شروع می‌شود. با این حساب، فصل ششم «پایتخت» را باید همچنان، توقیف‌شده قلمداد کرد.

آیا مدیران سیما، در تصمیم خود بازنگری خواهند کرد؟ آن‌هم در شرایطی که پس از سال‌ها قرار است فصل جدید «پایتخت» بزودی جلوی دوربین برود.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • اژدهای زرد در مسیر صلح‌سازی / بررسی نوع بازیگری چین در حوزه میانجیگری میان گروه های فلسطینی
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • عکس| داوود کیم به قولش عمل کرد/ خواننده کره‌ای تمام پولش را خرج مسجد کرد
  • (ویدئو) بهرام بیضایی به بهاره رهنما: بازیگری نکن!
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار