Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس از پایین بودن سرانه ورزشی و آموزشی در بخش مرکزی یزد گلایه کرد و خواستار رفع مشکلات این منطقه شد.

«محمد صالح جوکار» ظهر امروز در حاشیه بازدید از روستاهای بخش مرکزی یزد با اشاره به اینکه امروز تعداد پنج روستا مورد بازدید قرار گرفت، گفت: در این بازدیدها مدیر کل دستگاه‌های مختلف برای حل مشکلات این روستاها حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد:  مشکلاتی در حوزه‌های شهرسازی، آزادسازی مسیر، مسکن و وزرش بیشتر در بازدید امروز مورد توجه ساکنین روستاها بود.

وی با بیان این که یکسری مشکلات روستاییان به علت نداشتن تعامل برخی از دستگاه‌ها بود، عنوان کرد: در بازدیدهای امروز قالب مسائل و مشکلاتی که از سوی مسئولین روستاها و ساکنین مطرح شد، مرتفع گردید و شاید بتوان گفت که در سال ۱۴۰۱ مشکلات حوزه مسکن، راه و آزادسازی‌های مسیر مرتفع خواهد شد.

جوکار با تأکید بر این که سرانه ورزشی و آموزشی در بخش مرکزی یزد بسیار پایین است، گفت: در رابطه با مسکن ملی متأسفانه فضای آموزشی برای آن در نظر گرفته نشده یا اگر هم اختصاص یافته شاهد تغییر کاربری از فضای آموزشی به فضای مسکونی بوده‌ایم که خلاف قانون است. اگر فضای مسکونی درجایی ایجاد می‌شود باید فکری به حال فرزندان ساکنین این محلات نیز بشود تا بتوانند از فضای آموزشی بهره‌مند شوند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مسئولین آموزش‌وپرورش باید به این مسئله توجه کنند که زمین‌هایی که کاربری آموزشی دارد، اجازه تغییر کاربری به آن را ندهند.

وی به مشکلات آب‌رسانی روستاهای بخش مرکزی یزد اشاره و اضافه کرد: با توجه به انجام بخشی از رینگ آب شهری یزد و پیگیری در جهت انجام کامل آن، می‌توان امید داشت که نهایتاً تا دو ماه آینده با اجرای این طرح مشکلات روستاهای اکرمیه و اکرم آباد و دیگر روستاهای بخش مرکزی مرتفع شود.

وی افزود: در بخش روشنایی معابر هم تعهداتی داده قرار بر این شد تا شرکت توزیع برق و دهیاری‌ها به صورت مشارکتی قرار اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دفتر نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی، جوکار در پایان عنوان کرد: در بحث اتباع خارجی هم مصوبه شورای تأمین شهرستان یزد نیاز است تا نظم و امنیت بخش مرکزی یزد افزایش یابد و ساکنین این محلات با مشکلات کمتری مواجه شوند که ان‌شاءالله پیگیر آن نیز هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نماينده يزد و اشكذر سرانه ورزشی روستاهای بخش مرکزی یزد نماینده مردم یزد بخش مرکزی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد با اشاره به ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی اظهار کرد: باید نگاه قوی‌تری نسبت به ورزش زورخانه‌ای صورت بگیرد، مردم و مسئولین به این ورزش، ورزش کاران و مشکلاتی که دارند، توجه داشته باشند.

وی درباره روز ایمنی حمل و نقل بیان داشت: ضایعات انسانی و اقتصادی که در این زمینه مواجه هستیم، باید تلاش مسئولین بیشتر شود و ایمنی را در این جهت تدارک ببینند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به روز شوراها اشاره کرد و گفت: توجه به شوراها از مسائل مهم درون نظام اسلامی می‌باشد، امسال مسئله جهش تولید با مشارکت مردم و حضور همه جانبه مردم در همه عرصه‌ها می‌باشد؛ شوراها نیازمند حمایت هستند.

وی به گلایه شوراها اشاره و یادآور شد: توجه لازم به شوراها نمی‌شود، مطالبات را شوراها درست بیان کنند و آنچه در صحنه می‌باشد را منتقل کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام خطاب به مسئولین اظهار کرد: مسئولین توجه لازم را به شوراها داشته باشند تا مشکلات مردم کاهش یابد.

وی درباره روز معلم و شهادت شهید مطهری اذعان داشت: آینده سازان مملکت در اختیار آموزش و پرورش می‌باشند، تربیت و جهت دهی فکری، اخلاقی، ایمانی، علمی و … جوانان و نوجوان توسط معلمین صورت می‌گیرد، معلمین انگیزه در خود ایجاد کنند و پرتوان به سمت تربیت نسل مفید پیش ببرند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و با بیان اینکه پایگاه نماز جمعه، پایگاه مردمی و حامی دولت است، خاطرنشان کرد: افتخار نماز جمعه و تریبون نماز جمعه آن است که ضرورت مردم را بیان کند و مردم با رعایت موازین مطالبات خود را بیان کنند؛ مسئولینی که حضور مستمر در نماز جمعه دارند باید شنوای مطالبات مردم باشند.

وی با اشاره به روز جهانی کار و کارگر و مطالبات آنان افزود: عمده حرف کارگران آن است که توسط مسئولین حرف‌هایشان شنیده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام خطاب به مسئولین در زمینه مشکلات کارگران گفت: مسئولین فرصت ایجاد کنند تا حرف‌ها رو در رو گفته شود یا خود مسئولین خلع را پرکنند و نسبت به رفع مشکلات تلاش کنند، اگر موفق نشدند؛ در نماز جمعه با رعایت موازین مشکلات بیان تا مشکلات مرتفع شود.

وی خطاب به رسانه‌ها بیان داشت: مطالبات مردم را رسانه‌ها منعکس کنند؛ با رعایت اخلاق رسانه‌ای به ویژه در این دولت با حضور فعال میدانی به آنها پرداخته شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مطالبات مردم در زمینه مسکن، راه آهن، پرداخت طلب‌های مردم، مصوبات سفر دوم ریس جمهور و… همه باید سالم هم افزایی صورت بگیرد؛ رسانه‌ها، مسئولین، همه کمک کنند تا بتوان جایگاه عملی را پیدا کرد.

وی با بیان اینکه امروز در عرصه بین الملل بعد از وقایع طوفان الاقصی، قدرت نمایی یمن و عملیات وعده صادق شاهد سرعت تغییر هستیم، خاطر نشان کرد: افکار جهانی تغییر یافته؛ در دل آمریکا دانشگاه‌های معتبر آمریکا علیه حکومت خودشان به نفع فلسطین و غزه شعار می‌دهند؛ آمریکا به شدت از آن در حراس است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی اقتدار را ایجاد کرده و این حرکت به جایگاه خود و مقصد خود می‌رسد.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم گفت:
یک سری مسائل که مرتبط با کلان جامعه در جهت سیرت، آگاهی و دانش جامعه است باید در اختیار مردم باشد؛ نباید همه چیز شفاف باشد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اصل اخلاقی تغافل تصریح کرد: از اشکالات یکدیگر چشم پوشی کنید زیرا آشکاری بسیاری از ایرادات ناامیدی و یاس در جامعه ایجاد و روند جامعه را کند می‌شود.

کد خبر 6089158

دیگر خبرها

  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین