Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: پویش پنج‌شنبه‌های بدون خودرو برای افزایش دانش فرهنگ ترافیکی و استفاده از دوچرخه به جای خودرو، از هفته آینده در همدان اجرا می‌شود.

 این طرح با هماهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی و شهرداری همدان پنج‌شنبه ها و در مسیر چارباغ ارم  اجرا خواهد شد.

سرهنگ فرخ جمالی  گفت: یک ایستگاه دوچرخه سواری در انتهای  چارباغ ارم  ایجاد شده است که در این محل دوچرخه و کلاه ایمنی برای استفاده عموم شهروندان در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از بار ترافیکی شهر همدان مربوط به خودرو‌های تک سرنشین است گفت: افزایش بیشمار تعداد خودرو‌ها و گرایش افراد به زندگی ماشینی، افزایش چشمگیر تردد و ترافیک در معابر شهری را موجب شده است که در این زمینه اجرای فعالیت‌های فرهنگی برای استفاده از دوچرخه  می‌تواند منجر به بهبود این شرایط شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: با توجه به حضور دوچرخه سواران به ویژه در روز‌های تعطیل و جمعه در محور گردشگری گنجنامه، ایجاد مسیر ایمن و ویژه دوچرخه سواری برای افراد علاقه‌مند به این مسیر ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوچرخه سواری بدون خودرو راهور همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان

مرتضی روزبه افسرکشیک سازمان آتش نشانی قزوین گفت: ساعت ۲۲ و نوزده دقیقه دیشب در آزادراه قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج تصادف خودرو پژوپارس باکامیون اعلام شد که بلافاصله دوتیم امداد و نجات واطفایی از ایستگاه‌های شماره ۵ پونک و ۹ شهرک دانش رابه محل حادثه اعزام شدند.

روزبه افزود: آتش نشانان راننده فوت شده را از خودرو خارج کردند وتحویل عوامل آرامستان حاضر در محل حادثه دادند.

علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • راه اندازی پویش امروزِ من، بدون کیسه پلاستیکی