Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام با اشاره به اختصاص ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به ایلام گفت: این مبلغ اعتبار برای ۵۰۰ رشته‌ مشاغل خانگی به استان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام،نورالدین الیاسی اظهار داشت: این تسهیلات از سوی ۳ بانک عامل کشاورزی، رفاه کارگران اختصاص ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به ایلامو پست بانک پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حداکثر مبالغ پرداختی امسال، با توجه به سرانه در نظر گرفته شده یک میلیارد ریال است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام اضافه کرد: نرخ تسهیلات مشاغل خانگی چهار درصد و بدون تنفس است و بازپرداخت آن‌ها نیز پنج تا هفت سال خواهد بود.

الیاسی تاکید کرد: بیشتر طرح‌های معرفی شده از سوی دستگاه‌های اجرایی، قبل از معرفی به بانک مورد بازدید قرار می‌گیرند و در نشست کمیته کارشناسی مشاغل خانگی با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل طرح‌های منجر به اشتغال پایدار جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی می‌شوند.

وی به مزایای راه اندازی مشاغل خانگی هم اشاره کرد و یادآور شد: حذف هزینه‌های مربوط به رهن، اجاره مکان کارگاه و روان شدن ارزش افزوده به درون خانه‌ها و نیز استفاده از اعضای خانواده به عنوان نیروی انسانی از جمله مزایای پرداختن به این نوع کسب و کار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام عنوان کرد: قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در زمینه‌ی تحقق سند چشم انداز ۲۰ ساله کشور و به منظور تحقق عدالت اجتماعی، امنیت و امکانات شغلی برای همه‌ی افراد جامعه به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده و دستورالعمل آن در سراسر کشور اجرایی شده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال خانگی تعاون ورفاه اعتبار اختصاصی تسهیلات مشاغل خانگی مشاغل خانگی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۵۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، مسعود ایرانی اظهار کرد: در این راستا نسبت به برگزاری ۳۶ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ۱۸۵ نشست تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته اقدام گردید و واحد‌هایی احیا شده با سرمایه‌گذاری افزون بر ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برای ۱۶۱ نفر فرصت اشتغال دوباره ایجاد کردند.
وی افزود: همچنین با اقدام‌های صورت گرفته در سال گذشته ۳۱۱ فقره مجوز تاسیس با سرمایه‌گذاری حدود ۱۷۴ هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال صادر شد که دارای ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۶ هزار و ۴۳۸ نفر در استان اردبیل بود.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به تولید ۱۲۰ میلیون دلار کالا‌های جایگزین واردات، گفت: برای کمک به رونق تولید نیز بیش از ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز از محل تبصره ۱۸ و منابع داخلی بانک‌های عامل تسهیلات پرداخت شد.
ایرانی با اشاره به ارایه ۴۳۰ مورد مشاوره سرمایه‌گذاری در سال گذشته اضافه کرد: همچنین در راستای رونق تولید ۷۰ فقره معرفی‌نامه پرداخت تسهیلات برای طرح‌های در حال احداث در استان اردبیل ارایه گردید.
در حال حاضر در مجموع افزون بر یک هزار و ۱۲۴ واحد صنعتی، بیش از ۲۰۰ واحد معدنی و نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی دارای پروانه بهره‌برداری در اردبیل فعال هستند.

دیگر خبرها

  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • ۶ روش برای مردمی‌سازی تولید
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بهبود رفاه و معیشت مشاغل کارگری راه‌ موثر مقابله با قاچاق است
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل