Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، بهرام ستاری دستنایی عصر امروز در دیدار با اعضا مجمع جهادگران و کارگروه‌های تخصصی بسیج سازندگی اظهار کرد: بسیج سازندگی اگر اعتبار در اختیار داشته باشد به خوبی می تواند فعالیت کند.

وی خاطرنشان کرد: در بحث جهاد تبیین مقام معظم رهبری دغدغه‌های مردم را بیان می‌کنند و طبق دغدغه مقام معظم رهبری با تنوع می‌توانیم علی‌رغم همه این ناهماهنگی‌هایی که در استان هست، پاسخ دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه حل مشکل مردم حتی جزئی، امید را به انقلاب، نظام و مقام معظم رهبری، نهادینه می‌کند، افزود: ایجاد امید و انگیزه در دل مردم بسیار کار خوبی است که باید انجام شود. 

ستاری با اشاره به اینکه تقویت گروه‌های جهادی تقویت گفتمان انقلابی است، بیان کرد: تقویت گفتمان انقلاب به معنی در صحنه نگه داشتن مردم است، گروه‌های جهادی نباید فقط  فعالیت‌های عمرانی فقط انجام دهند.

وی با بیان اینکه متاسفانه متولیان زیادی  در مباحث گوناگون داریم که باید منسجم شود تا بتواند تاثیرگذار شود.گفت:ماهیانه جلسه مانع شناسی را داشته باشیم و مسیرهای رفته شده را جمع بندی کنیم و  در بحث طرح‌های آسیب‌شناسی که بتواند رویکرد اجرایی داشته باشد در یک برنامه ۴ ساله ۴ نقطه شهر را به سر و سامان نسبی با رویکرد مسئله محوری برسانیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جهاد تبیین بهرام ستاری تقویت گروه های جهادی گفتمان انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان

محمود علیخانی امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۳۰ ویژه برنامه تدارک دیده شده است.

او افزود: افتتاح ۸ منزل مسکونی، مرمت و رنگ آمیزی پنج مدرسه، افتتاح صندوق قرض‌الحسنه، توزیع هزار بسته معیشتی، همایش تقدیر و تکریم از جهادگران برتر و برگزاری نمایشگاه پوشک ایرانی اسلامی از جمله برنامه‌های این هفته است.

علیخانی ادامه داد: در شهرستان گرگان ۶۰۰ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده اند و آماده خدمات رسانی هستند.

او افزود: در سال گذشته به همت بسیج سازندگی ساخت ۲۰ منزل مسکونی، توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی، ارائه خدمات پزشکی به ارزش ۸ میلیارد تومان، هزار ساعت مشاوره آموزشی رایگان، توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم تحریر و ... در سطح شهرستان گرگان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری