Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@07:04:46 GMT

اجرای طرح نشاط معنوی در ۶۹ بقعه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۵۹۴۵

اجرای طرح نشاط معنوی در ۶۹ بقعه خراسان رضوی

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت‌الاسلام و المسلمین جمال ایزدی افزود: طرح تابستانی نشاط معنوی از اول تیرماه در استان آغاز شده است و تا ششم مرداد ماه امسال ادامه دارد، مخاطبان این طرح  دانش‌آموزان رده سنی هشت تا ۱۸ سال هستند.

وی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح تابستانی آموزش مهارت‌های خیاطی، نقاشی روی پارچه، تزیین و چیدمان منزل، آشپزی و سفره‌آرایی، تولید محصولات خانگی، بافتنی، تولید زیورآلات، پرورش گل‌های زینتی و آپارتمانی، نویسندگی، چرم‌دوزی، عروسک‌بافی، نمدبافی، قالی‌بافی، گلیم‌بافی برای دختران و همچنین مهارت‌های تاسیسات ساختمان، تعمیر لوازم برق، نجاری، خوشنویسی با خودکار، نویسندگی، مدیریت مالی، آموزش رایانه و امور مربوط به آن همچون فتوشاپ، پاورپوینت، اکسل و تایپ، معماری، مداحی، سرود و تواشیح برای پسران در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام ایزدی اظهار داشت: همچنین کلاس‌های آموزشی معارف شامل روخوانی، روان‌خوانی و حفظ قرآن کریم، آداب اجتماعی و شناخت فضای مجازی، آموزش مهارت‌های ده‌گانه زندگی از جمله مدیریت هیجان و کنترل خشم، ارتباطات موثر، حل مسئله و تصمیم‌گیری و مدیریت استرس در قالب طرح نشاط معنوی برای دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه جشن "ولایت علوی، اکمال دین نبوی" همزمان با طرح نشاط معنوی در خراسان رضوی اجرا خواهد شد، افزود: غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان یکی از راهکارهای موثر در ایجاد آرامش و سلامت روانی خانواده و جامعه است که در کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی ایفا می‌کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: اگر دلسوزان نسل جوان برای آینده‌سازان انقلاب اسلامی برنامه‌ای نداشته باشند، دشمنان این خلاء را پر کرده و آنان را به برنامه‌های خود مشغول خواهند کرد.

سال گذشته بیش از ۲ هزار نفر در طرح نشاط معنوی استان خراسان رضوی شرکت کردند.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه انقلاب اسلامی ایران مشهد قرآن کریم نویسندگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه انقلاب اسلامی ایران مشهد سازمان اوقاف و امور خیریه انقلاب اسلامی ایران مشهد قرآن کریم نویسندگی طرح نشاط معنوی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی

امروز هم‌زمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) صادقیون در خراسان رضوی گرد هم آمدند.

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • آیین گل افشانی و جایگزینی کلام‌الله مجید دروازه قرآن
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان حرکت بزرگ اقتصادی را رقم می زند
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی