Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@01:46:05 GMT

متخلفین بازاری در یاسوج پنج برابر جریمه می شوند

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۶۰۰۸

متخلفین بازاری در یاسوج پنج برابر جریمه می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، براتعلی صالحی بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: جریمه‌ها برای تخلفات در بازار کهگیلویه و بویراحمد بر اساس قانون پنج برابر افزایش یافت.

وی بیان داشت: در راستای جلوگیری از هر گونه گران فروشی، این افزایش بر اساس ماده شش تعزیرات حکومتی است.

صالحی اظهار داشت: به دلیل گران فروشی و رعایت نکردن نکات بهداشتی، در دو هفته اخیر بیش از ۱۴۰ واحد صنفی تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اصنافی که مصوبات ابلاغیه تعزیرات حکومتی را اجرا نکنند برخورد قانونی می‌شود و صنوف باید در زمینه درج قیمت تمام شده کالا از درب کارخانه و قیمت مصرف کننده برای جلوگیری از هر گونه گران فروشی مکلف کنند و هیچ واحد صنفی نباید خودسرانه افزایش قیمت روی کالاها داشته باشد.

کد خبر 5530613

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه ویروس کرونا خراسان رضوی آمار کرونا مشهد زلزله جهرم شیراز اردبیل بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۶۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان

سیر نزولی قیمت‌ها در حالی در بازار ارز ادامه دارد که هم‌اکنون قیمت دلار در بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است.

به گزارش تسنیم، سیر نزولی قیمت ارز در بازار بعد از نمایش اقتدار نظامی کشورمان در مقابل اسرائیل آغاز و با کاهش تنش‌ها در منطقه ادامه دار شد. فعالان بازار ارز می‌گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل درحال تخلیه هیجانات هفته‌های قبل است.

بازاری‌ها می‌گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین‌تر خرید کنند.

هم اکنون دلار در کف بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته، ولی در کانال‌های تلگرامی طبق روال قبل دلار یکی دو هزار تومان گرانتر قیمت گذاری می‌شود! دلار تهران الان ۶۲ هزار و ۹۰۰ تومان و هرات ۶۲ هزار و ۲۷۰ تومان قیمت خورده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، ریزش قیمت‌ها در بازار طی روز‌های آینده هم ادامه خواهد داشت و احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی در هفته آینده بالاست.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است