Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@20:09:20 GMT

جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی برای فروشگاه

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۶۱۸۴

جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی برای فروشگاه

 

چکیده : جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی که امروزه در بازار وجود دارد تابلوهایی هستند که در آنها از پردازش نور استفاده شده و به‌وسیله لامپ‌ های ال‌ ای‌ دی و اس‌ ام‌ دی پردازش نور انجام می‌شود و اگر محل قرارگیری این لامپ‌ ها به‌درستی باش  باعث می‌شود که انعکاس نور بهتری در تابلو اتفاق بیفتد کارایی دوبرابری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تابلوهای تبلیغاتی به آن دسته از تابلوهایی اطلاق می‌شوند که یک ابزار مناسب برای نمایش و تبلیغ بیشتر اکثر شغل‌ها هستند و برای نمایش بیشتر در هر فروشگاه و اینکه درون فروشگاه چه چیزهایی به فروش می‌رسد نیاز به یک تابلوی تبلیغاتی است که آن تابلو را در سردر فروشگاه نصب شود. البته برخی تابلوهای ساده و کوچک درون فروشگاه‌ها برای تبلیغ بیشتر و شناخت بهتر مشتریان از فروشگاه نصب می‌شود اما مهم‌ترین تابلو آن تابلویی است که خارج از فروشگاه و روی سردر آن نصب شده و هرچه فروشگاه بزرگ‌تر باشد بهتر است یک تابلوی بزرگ بیرون آن وجود داشته باشد تا افراد از فاصله دور هم بتوانند آن تابلو را بخوانند و تشخیص دهند که به چه فروشگاهی نزدیک می‌شوند و مردم می‌توانند از طریق تابلوهای خوانا راحت‌تر مغازه موردنظر خود را پیدا کنند.

اصولاً مردم و مشتریان با دیدن تابلو شناخت بهتری نسبت به فروشگاه پیدا می‌کنند  و تابلوهای تبلیغاتی توسط شرکت‌های سازنده تابلو طراحی می‌شوند و ساخت این تابلوها باید از مواد مرغوبی باشد تا دوام و عمر خوبی داشته باشند و مشتری پس از خرید آن‌ها تا چند سال نیاز به تعویض تابلو نداشته باشد و با پرداخت یکباره هزینه بتواند تابلوی خریداری شده را به شکل اولیه تا چندسال استفاده کند. تابلوهای تبلیغاتی برای فروشگاه‌ها از جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند و ساختن آنها باید توسط افرادی انجام شود که تجربه کافی را به دست آورده باشند و بتواند یک تابلوی زیبا و باکیفیت را تولید کنند تا مشتریان جذب تابلو شده و قصد خرید از فروشگاه را پیدا کنند. استفاده از حروف بزرگ و کوچک در کنار یکدیگر می‌تواند زیبایی خاصی به تابلو ببخشد و برای طراحی آن فقط باید از نرم‌افزار و خلاقیت بالای طراح استفاده شود.

انواع تابلو های جدید

جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی که امروزه در بازار وجود دارد تابلوهایی هستند که در آنها از پردازش نور استفاده شده و به‌وسیله لامپ‌ های ال‌ ای‌ دی و اس‌ ام‌ دی پردازش نور انجام می‌شود و اگر محل قرارگیری این لامپ‌ ها به‌درستی باش  باعث می‌شود که انعکاس نور بهتری در تابلو اتفاق بیفتد کارایی دوبرابری داشته باشد.

 پردازش نور می‌تواند در چهارچوب تابلو قرار داشته باشد و یا در اطراف حروف نوشته شده و زیر حروف به کار رود. بهتر است در اطراف حروف قرار داشته باشد و کیفیت لامپ‌ها بسیار بالا باشد تاحدی‌که  افراد پیاده و سواره بتوانند نوشته‌ها را به طور کامل و واضح بخوانند. این یک تبلیغ بسیار مهم برای فروشگاه‌های گوناگون محسوب می‌شود.

از جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی می‌توان به تابلوهای استیل اشاره کرد که دارای حروف برجسته بسیار زیبا می‌باشند و از بازار فروش خوبی بهره‌مند شده‌اند. این تابلوها به دلیل اینکه دارای حروف برجسته و سه‌بعدی هستند مشتریان زیادی را به خود جلب کرده­اند. پس از اینکه ورق‌های چلنیوم به داخل ایران وارد شد باعث رشد و تحول در تولید تابلوهای تبلیغاتی گردید که این تابلوها دوام بسیار خوبی دارند و در برابر گرما و سرما مقاومت خوبی از خودشان نشان می‌دهند.

تابلو های جدید و ارزان‌ قیمت

انواع تابلوها با طرح و ابعاد مختلفی به فروش می‌رسند و هرچه پیچیدگی کمتری داشته باشند قیمت طراحی آنها نیز کمتر می‌شود. باتوجه‌به ابعاد و طرح تابلوها قیمت آنها محاسبه شده و برای مشتریان درنظرگرفته می‌شود اما برخی از تابلوها مانند تابلوهای کامپوزیت با قیمت‌های مناسبی به فروش می‌رسند و علاوه بر اینکه این تابلوها صرفه اقتصادی دارند کیفیت خوبی داشته و تا چند سال بدون عیب و خراب‌ شدن قابل‌ استفاده هستند. در شرکت‌های مختلف  تابلو مغازه ارزان ‌قیمت با کیفیت‌های بسیار پایینی به فروش می‌رسند که برخی مشتریان گول قیمت آن‌ها را می‌خورند و فقط چون قیمت مناسبی دارند آن‌ها را خریداری می‌کنند اما این اشتباه است و باید در زمان کوتاهی آن را تعویض کنید و انگار که پول خود را هدر داده‌اید.

شما می‌توانید تابلوهای ارزان‌قیمت را از طریق شرکت‌های معتبر با قیمت کمی خریداری کنید و کیفیت خوبی داشته باشند. اینکه شما فقط بخواهید یک تابلو را بخرید و به جزئیات و کیفیت آن توجهی نداشته باشید باعث می‌شود بازده کار شنا بسیار کاهش یابد و مشتریان شما از اینکه خروجی و ورودی مغازه شما جلوه خوبی ندارد جذب فروشگاه نمی‌شوند بنابراین انتخاب یک تابلوی خوب می‌تواند یکی از راه‌های مهم برای افزایش فروش یک فروشگاه باشد.

قیمت جدید ترین تابلو ها

قیمت تابلوهای جدیدی که در بازار وجود دارد باتوجه‌به کیفیتشان متفاوت است. برای مثال تابلوهای چلنیوم اگر پردازش نور داشته باشند قیمت بیشتری دارند و با پردازش نور قیمت آن‌ها افزایش می‌یابد یا اگر از ورق پی‌وی‌سی استفاده نشود و از چوب ترمو برای زیر حروف استفاده شود باعث بالارفتن قیمت و کیفیت این تابلو می‌شود. هرچه متریال به‌کاررفته گران‌تر باشند قیمت تابلو هم‌افزایش می‌یابد اما به دلیل نوسانات زیاد در بازار نمی‌توان قیمت ثابتی برای آن‌ها بیان کرد.

سخن پایانی

امروزه بسیاری از کارها به‌صورت غیرحضوری انجام می‌شود و به دلیل اینکه بسیاری از افراد وقت کافی برای رفتن به مراکز حضوری ندارند از طریق سایت‌های مختلف اقدام به فعالیت‌های خود می‌کنند و در بین مردم کاملاً جاافتاده که خرید و سفارش اینترنتی تفاوتی با خرید حضوری ندارد و بدون هدردادن وقت و هزینه می‌توانند به فعالیت‌های روزانه خود برسند. البته این کار باید با شناخت کافی از سایت انجام گیرد و نتیجه کار مطلوب باشد و موجب نارضایتی شما از خرید و سفارشتان نشود.

 اگر به دنبال خرید جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی برای فروشگاه خود هستید می‌توانید از طریق شرکت ما اقدام به سفارش و ثبت خریدتان کنید.  همکاران ما بهترین تابلو را باکیفیت بالا و قیمت مناسب برای شما طراحی کرده و شما می‌توانید از طریق شرکت ما با انواع تابلوهای جدید آشنا شوید و اگر سوالی در این مورد دارید با شماره‌های شرکت تماس بگیرید تا همکاران ما اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند. شما می‌توانید خریدتان را باکیفیت بالا و قیمت مناسب و بدون واسطه و به‌صورت مستقیم انجام دهید و ما بهترین شرایط را برای خرید غیرحضوری در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهیم. اگر می‌خواهید یک شرکت باتجربه به شما برای انتخاب تابلوی تبلیغاتی کمک کند شرکت ما بهترین انتخاب است و بهترین ویژگی‌ها را در ساخت تابلوهای خود پیاده می‌کند.

منبع: تابلو سازی رساسروش https://rasasoroush.com/

 

برچسب ها : تابلو,تابلوی مغازه,تابلو فروشگاه,تابلو سازی,ساخت تابلو,انواع تابلو فروشگاهی

منبع: فردا

کلیدواژه: تابلوهای تبلیغاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکزی| مهمانان ناخوانده‌ای به نام «پیامک‌های تبلیغاتی»

وزیر ارتباطات به خبرنگار خبرگزاری تسنیم در اراک گفت: اقداماتی برای ساماندهی و جلوگیری از ارسال پیامک‌های تبلیغاتی بدون رضایت مشترکین انجام شده است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080132 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جمع آوری بیش از ۴۵۰ مورد زوائد بصری در قزوین
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار امروز چند شد؟
  • از افزایش تابلوهای اعلام وضعیت پارامترهای سلامت هوا تا طرح تهاتر مطالبات بانک شهر با املاک
  • نمی‌توانم نسبت به ظلم و نسل‌کشی در غزه بی‌تفاوت باشم
  • مرکزی| مهمانان ناخوانده‌ای به نام «پیامک‌های تبلیغاتی»
  • جدیدترین قیمت طلای ۱۸ عیار و انواع سکه در بازار؛ سکه یک گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • آموختن اتول‌رانی زیر تابلو پرستو | مسئول آموزش رانندگان یک افسر روسی بود
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۶ ارديبهشت
  • جدیدترین قیمت خودروهای چینی ؛ جک ، لاماری و فونیکس چند ؟
  • جدیدترین قیمت انواع شاهین +جدول قیمتی