Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و نهمین دوره آئین معرفی و تجلیل از اعضای هیئت علمی و دانشجویان نمونه کشوری با حضور رئیس‌ جمهوری برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیست و نهمین دوره آئین معرفی و تجلیل از اعضای هیئت علمی و دانشجویان نمونه کشوری در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری صبح امروز (۱۳ تیر) در محل سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مراسم که با حضور وزاری علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از دانشگاهیان، استادان و دانشجویان برگزار شد، از ۳۶ عضو هیئت علمی نمونه کشوری و ۱۸ دانشجوی نمونه کشوری در رشته‌های مختلف تحصیلی تجلیل شد.

لیست اسامی اعضای هیئت علمی نمونه و دانشجویان نمونه در این لینک قابل دسترس است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هیئت علمی تجلیل نمونه ایت الله رئیسی دانشگاه علم و صنعت دانشجویان نمونه اعضای هیئت علمی نمونه کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور

 در آیین سی‌وپنجمین جشنواره ملی امتنان که به مناسبت فرارسیدن روز کار و کارگر برگزار شد از کارگران نمونه و نخبه، گروه‌های کارگری و واحد‌های نمونه صنعتی کشور قدر دانی شد. 

در این مراسم که وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و برخی مقامات کشوری نیز حضور داشتند، از جناب آقای رضا بهاالدینی، برگزیده تسهیلات بنیاد ملی نخبگان و از کارکنان شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر به عنوان کارگر نمونه و نخبه کشوری و تنها نماینده استان کرمان، تجلیل و لوح تقدیر و تندیس توسط رییس جمهور به ایشان اهدا شد.
 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی تولیدات فاخر علمی است
  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی مرجعیت علمی 
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد
  • اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها محور اصلی تعلیم و تربیت اجتماعی هستند