Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد گل افشان در فومن گفت :‌ تیم های سحر با فراگیری آموزش های تخصصی، به یاری کودکان حادثه دیده می شتابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در آئین اختتامیه دومین کارگاه آموزشی فضای دوستدار کودک استان گیلان در فومن گفت: با هدف گذاری هایی که انجام گرفته است تیم های سحر در تمامی شهرهای کشور راه اندازی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد گل فشان افزود: تیمهای سحر با فرا گیری آموزش های تخصصی کمک های زیادی در زمان حوادث به کودکان حادثه دیده انجام می دهند.

در ادامه مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان هم گفت: ارائه آموزش های تخصصی به جوانان داوطلب عضو تیم های سحر تاثیر زیادی در کمک رسانی آنها به کودکان و افراد مصدوم در زمان حوادث دارد.

سیاوش غلامی افزود: در دومین کارگاه آموزشی فضای دوستدار کودک جمعیت هلال احمر گیلان ۲۲ نفر از سرتیم های سحر شهرستان های مختلف گیلان آموزش های حمایت روانی و حفاظت و یاری کودکان در زمان حوادث را طی ۳ روز به صورت تئوری و عملی فرا گرفتند.

موسی فکور فرماندار فومن و سید علی منیری معاون دانشجوئی جمعیت هلال احمر کشور هم در این مراسم امداد رسانی جوانان داوطب جمعیت هلال احمر را در زمان حوادث برای نجات جان مصدومان و ایجاد امنیت روانی و اجتماعی بسیار تاثیر گذار دانستند و بر توسعه آموزش های تخصصی برای داوطلبان تاکید کردند.

کارگاه آموزشی فضای دوستدار کودک با همت معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان و رئیس جمعیت هلال احمر فومن در این شهرستان برگزار شد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیاوش غلامی تیم های سحر رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور موسی فکور جمعیت هلال احمر آموزش های تخصصی زمان حوادث تیم های سحر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان

ناصر صبوری غیاثوند  سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی بر برخورد خودرو پراید و موتورسیکلت در کیلومتر ۲۰ محور تاکستان - همدان (ورودی روستای رادکان) به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجاتگران و ۱ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود