Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:34:42 GMT

انتقال ستاره دانمارکی به منچستریونایتد قطعی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۶۹۱۴

انتقال ستاره دانمارکی به منچستریونایتد قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کریستین اریکسن، ستاره باتجربه و خلاق هفته گذشته با باشگاه برنتفورد به پایان رسید. البته آنها مایل بودند قرارداد کریستین اریکسن را تمدید کرده و او را به پردرآمدترین بازیکن باشگاه تبدیل کنند، اما تمایل برای بازی در ترکیب منچستریونایتد باعث شد این هافبک دانمارکی پیشنهاد برنتفورد را رد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهاد قرارداد سه ساله از سوی اریکسن مورد موافقات قرار گرفت و او به زودی در استادیوم اولدترافورد تست پزشکی خود را انجام خواهد بود.

بدین ترتیب کریستین اریکسن دومین خرید یونایتد و سرمربی جدید این تیم یعنی اریک تن هاخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی لقب می گیرد. تایرل مالاسیا، مدافع فاینورد نیز امروز در کارینگتون تست پزشکی داده و حضور او نیز در ترکیب یونایتد قطعی است. کریستین اریکسن در  بین سال‌های 2013 تا 2020 برای تاتنهام بازی کرده و سابقه درخشانی در لیگ برتر دارد.

حدود یک سال قبل و در روزهای ابتدایی رقابت های یورو 2020 بود که کریستین اریکسن دچار حمله قلبی شده و حتی تا پای مرگ نیز پیش رفت. اما در ادامه شرایط این بازیکن بهتر شد و البته قوانین لیگ ایتالیا او را مجبور به فسخ قرارداد با اینتر کرد. در شرایطی که کمتر کسی انتظار داشت، کریستین اریکسن در لیگ برتر و ترکیب برنتفورد نمایش درخشانی داشت و حالا او فرصت بازی در اولدترافورد و ترکیب منچستریونایتد را نیز کسب کرده است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا کریستین اریکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستین ویری و پرتاب توپ به سبد بسکتبال در شهر بازی / فیلم

تفریحات کریستین ویری، ستاره سابق اینتر و فوتبال ایتالیا.

دانلود (5.4MB)

دیگر خبرها

  • استوری ستاره بارسلونا و دامن زدن به شایعات انتقال داروین نونیز! / عکس
  • ادعای کریستین فالک؛ اریک تن هاخ سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد
  • چلسی مطمئن از انتقال 30 میلیون یورویی مسینیو
  • کریستال پالاس - منچستریونایتد؛ ترکیب رسمی
  • کریستین ویری و پرتاب توپ به سبد بسکتبال در شهر بازی / فیلم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • آرسنال پیش از یورو قرارداد رایا را قطعی می‌‌کند