Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@09:01:37 GMT

درگیری مسلحانه در خیابانی در ارومیه

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۷۰۲۴

درگیری مسلحانه در خیابانی در ارومیه

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،  ساعتی قبل درگیری مسلحانه میان افراد نامشخص در مقابل یکی از مغازه‌های تجاری خیابان بلوار آپادانا و تقاطع باهنر ارومیه منجر به وارد شدن خسارات به این مغازه و ترس و وحشت میان مردم و اهالی منطقه شد.

بیشتر بخوانید فوت یک نفر بر اثر تب کریمه کنگو

در جریان این درگیری، چند گلوله به سمت مغازه شلیک شد که باعث خرد شدن کلیه شیشه‌های مغازه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مهاجمان با سلاح سرد به قصد درگیری با نفرات داخل مغازه وارد خیابان شده و به دنبال متشنج کردن فضا بودند که با دخالت حاضران متفرق شدند.

در همین رابطه، دقایقی قبل رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی، با تایید خبر، اظهار داشت: در پی وقوع نزاع و درگیری در یکی از محلات ارومیه، با توجه به حساسیت موضوع، متهمان شناسایی و رسیدگی سریع به این موضوع در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته که پس از تکمیل پرونده، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

سرهنگ صادق شکری، با اشاره به اینکه در این خصوص، متاسفانه نزاع و درگیری بر سر اختلافات طایفه ای بوده، تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی دهیم.

انتهای پیام/
 

کد خبر: 1146580 برچسب‌ها اخبار حوادث

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سامان غنی زاده در این خصوص اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در پارک گوللر باغی ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود، موضوع به طور ویژه در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتی، بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیس، این افراد که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: هفت متهم اصلی طی یک عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس دستگیر و به مقر پلیس هدایت شدند.

سرهنگ غنی زاده ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند.

وی به هنجار شکنان هشدار داد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6090763

دیگر خبرها

  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه