Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:23:48 GMT

صدور بیش از ۲۹۰ هزار بارنامه در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۷۰۶۵

صدور بیش از ۲۹۰ هزار بارنامه در اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام خیاوی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت و خدمات رسانی ۳۴ شرکت حمل و نقل کالا در شهرستان اردبیل اظهار کرد: ۲۹۰ هزار و ۸۷۰ برگ بارنامه در سه ماهه اول سال جاری در شهرستان اردبیل صادر شده است.

وی افزود: در جهت حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها به عنوان سرمایه ملی ۳۶ مورد ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان اردبیل شناسایی، تخریب و قلع و قمع شده است و همچنین ۳۸ دستگاه از ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری در سه ماهه گذشته تجهیز و تعمیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردبیل در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها به نصب ۴۰۰ عدد استوانه ایمنی در نقاط حادثه ساز و پربرخورد اشاره کرد و گفت: در مدت یاد شده راهداران پرتلاش شهرستان اردبیل بیش از ۲۰۰ کیلومتر از افتادگی شانه راه را اصلاح و رفع کرده اند.

خیاوی گفت: با حضور گشت راهداری در محورها تاکنون صد مورد درختکاری، حفاری و بساط دست فروشان غیرمجاز تخریب و جمع آوری، ۵۵ مورد تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز شناسایی و جمع آوری و همچنین ۵ مورد شانه سازی انجام شده است.

وی همچنین به فعالیت ۲۱ شرکت مسافربری در شهرستان اردبیل گفت: ۴۳۰ هزار و ۳۱۱ تن کالا نیز از این شهرستان جابجا شده است.

کد خبر 5530697

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری راهداری اردبیل بارنامه الکترونیک بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه ویروس کرونا خراسان رضوی آمار کرونا زلزله مشهد اردبیل شیراز جهرم آلودگی هوا شهرستان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به اینکه سال گذشته از ۲۵ نقطه پرتصادف شناسایی شده در استان اصفهان، ۱۸ نقطه رفع خطر شده است، گفت: مطالعه رفع خطر هفت نقطه باقیمانده در دستور کار قرار گرفته و در منطقه کوی راه حق (بین سپاهان شهر و بهارستان اصفهان) به مرحله اجرادرآمده است.
فرزاد دادخواه افزود: برای رفع خطر این نقاط پرحادثه در استان اصفهان،۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و پیش بینی می‌شود تا پاییز امسال اجرایی شود.
وی اضافه کرد: از ۱۰۹ نقطه پرتصادف شناسایی شده قبلی هم در جاده‌های استان اصفهان،۵۵ درصد نقاط رفع شده و بقیه نقاط هم مراحل روند اجرایی شان در دست اقدام است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: احداث زیرگذر، ارتقا ایمنی نقاطی که به عنوان تقاطع بوده یا نقص هندسی داشته از جمله اقدامات برای رفع نقاط پرحادثه در استان اصفهان است.
روزانه بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو در جاده‌های استان اصفهان تردد می‌کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات