Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@23:35:20 GMT

گرد‌و‌غبار اصفهان تا فردا ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۷۰۷۴

گرد‌و‌غبار اصفهان تا فردا ادامه دارد

حمیدرضا خورشیدی، مدیرکل هواشناسی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: شاخص آلودگی هوای اصفهان زیر عدد ۲۰۰ است و اگر این شاخص بالای ۴۰۰ برود، ادارات تعطیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه منشأ گردغبار در استان اصفهان، داخلی است، گفت: فعالیت کانون‌های گردوغبار درون استانی و وزش باد از استان سمنان موجب کاهش کیفیت هوا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خورشیدی با اشاره به هشدار نارنجی اداره هواشناسی به کارگروه اضطرار آلودگی هوا، بیان کرد: کارگروه اضطرار آلودگی هوا به مدیریت استانداری اصفهان درباره وضعیت تعطیلی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

مدیر کل هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد: وضعیت غبارآلود در اصفهان تا فردا تداوم خواهد داشت و توصیه می‌شود شهروندان نسبت به دستورالعمل‌های کارگروه اضطرار آلودگی هوا مقید باشند.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ

منبع: فارس

کلیدواژه: خورشیدی اصفهان آلودگی هوا گرد و غبار شیشه فروش اداره کل هواشناسی آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دما از فردا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز آسمان استان غالباً ابری و در بعضی ساعات همراه با رگبار باران و رعدوبرق در مناطق مستعد با بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: با توجه به فعالیت سامانه پیش‌بینی شده طی امروز در اکثر مناطق استان رعایت موارد توصیه شده در هشدار سطح نارنجی صادره هواشناسی تاکید می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: از روز پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده در طول روز افزایش نسبی دما و از شرایط فصلی و محلی در بعدازظهرها تا اوایل شب رگبار موقت انتظار می‌رود.

کوهی خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش‌بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6100508

دیگر خبرها

  • افزایش دما از فردا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود
  • سامانه بارشی عصر فردا از گیلان خارج می‌شود
  • کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان تشکیل شد
  • اعلام هشدار نارنجی باد و باران در استان سمنان
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان از فردا
  • تشکیل کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • ترجیح اتوبوس‌های برقی برای چیست؟
  • هوای اصفهان ناسالم است/ کاشان در وضعیت قرمز آلودگی
  • بارش‌ها تا فردا در سطح استان ادامه دارد
  • صدور هشدار زرد هواشناسی استان کرمان با پیش‌بینی وزش باد و گرد و خاک