Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:05:20 GMT

بله، PSG خواهان توافق با مکس آلگری بود

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۷۲۲۶

بله، PSG خواهان توافق با مکس آلگری بود

به گزارش "ورزش سه"، تصویری از ملاقات مکس آلگری با لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی جدید پاری سن ژرمن، در ماه ژوئن در فضای مجازی منتشر شده و شایعاتی را در مورد انتقال احتمالی این سرمربی به پارک دو پرنس ایجاد کرد. جیووانی گالئونه ضمن تایید این خبر مدعی شد آلگری در یوونتوس اهداف بزرگی داشته و به دنبال ماندن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکس آلگری همچنین یک سال پیش پیشنهاد رئال مادرید را رد کرده، به یوونتوس بازگشت و قراردادی چهار ساله امضا کرد.

جیووانی گالئونه گفت: "زمانی که شایعاتی در مورد احتمال حضور آلگری روی نیمکت پاری سن ژرمن شنیدم، با او تماس گرفتم تا بپرسم که چگونه می تواند چنین پیشنهادی را رد کند. آلگری گفت ببین من اینجا با دوستانم ماهی گیری می کنم و چگونه می توانم چنین چیزی را در پاریس پیدا کنم؟ 

آلگری از حضور در یوونتوس خوشحال است و هیچ شکی در این مورد ندارد. او مصمم است آنچه را که در دوره اول حضور در یوونتوس به دست آورد، تکرار کند. رسیدن به این هدف خیلی آسان نیست، اما آلگری می تواند تلاش کند و قطعا شرایط نسبت به فصل گذشته راحت تر است.

مکس الگری به خوبی می داند که فقط پل پوگبا و آنخل دی ماریا برای تغییر یوونتوس کافی نیستند، اما آنها دو خرید فوق العاده به شمار می آیند. همه بازیکنانی که کنار آنخل دی ماریا بازی کرده اند از او بسیار تمجید می کنند. اگر در ادامه یوونتوس بازیکنی مانند ریاض محرز از منچسترسیتی را نیز به خدمت بگیرد، خط حمله ای ویرانگر برای فصل بعد خواهد داشت."

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماسیمیلیانو آلگری سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی

ژیرونا از دائمی شدن قرارداد قرضی مدافع اسپانیایی خود استقبال می کند.

طرفداری | اریک گارسیا، مدافع اسپانیایی بارسلونا که به صورت قرضی در ژیرونا بازی می کند، در تیم ژاوی شانسی برای خود نمی بیند و قصد جدایی از بلوگرانا را دارد.

به گزارش Relevo، اریک گارسیا که در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی گذشته در انتقالی ناگهانی راهی ژیرونا شد، به پایان انتقال قرضی خود نزدیک می شود. با این حال، ژیرونا تمایل دارد اریک گارسیا را در فصل آینده نیز در ترکیب خود داشته باشد و برای حفظ او تلاش خواهد کرد. هر چند ژیرونا آگاه است که بارسلونا برای فروش اریک گارسیا 15 الی 20 میلیون یورو می خواهد. در صورتی که ژیرونا حاضر به پرداخت 15 میلیون یورو برای اریک گارسیا شود، رکورد نقل و انتقالات خود را خواهد شکست و بیش از دو برابر مبلغ 7.5 میلیون یوروی انتقال آرتم دووبیک هزینه خواهد کرد. برای ژیرونا اریک گارسیا و تجربه اش در خط دفاعی اهمیت زیادی در سال های آینده دارد، به خصوص که سایر مدافعان اصلی این تیم بالای 32 سال هستند و کم کم به پایان دوران حرفه ای نزدیک می شوند.

اریک گارسیا شخصاً مایل به ماندن در ژیرونا است. با توجه به شکوفایی ناگهانی پائو کوبارسی در خط دفاعی بارسلونا، تنها در صورت رخ دادن سریالی از جدایی ها در قلب خط دفاع، اریک گارسیا شانس ماندن و دریافت فرصت بازی در این تیم را خواهد داشت. با توجه به شایعات علاقه بارسلونا به الکس گارسیا، هافبک ژیرونا این احتمال وجود دارد که در صورت اقدام بلوگرانا برای جذب این بازیکن (بند فسخ او 20 میلیون یورو است)، شرایط برای انتقال دائمی اریک گارسیا تغییر کند اما در حال حاضر جذب یک هافبک اولویت بارسلونا نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم