Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، طی سخنانی اظهار کرد: یکی از قرارگاه‌های اصلی سپاه که به ما ابلاغ شده قرارگاه اقتصاد مقاومتی است که نخستین جلسه این قرارگاه در سال جاری چند روز گذشته برگزار شده است.

وی اضافه کرد: فرمانده سپاه استان قم، فرمانده این قرارگاه است و بسیج سازندگی رسالت دبیری این قرارگاه را دنبال می‌کند و نمایندگی ولی فقیه در سپاه و حفاظت اطلاعات به‌عنوان ناظران قرارگاه رسالت‌های مشخصی بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه استان قم گفت: قرارگاه اقتصاد مقاومتی با 10 عضو اصلی از بسیج حقوقدانان، کشاورزی، صنعت، محلات، کارگری، اطلاعات، جامعه زنان، اصناف، برنامه و بودجه و بنیاد تعاون مأموریت‌های خود را دنبال می‌کند و وظیفه بسیج سازندگی به‌عنوان دبیر قرارگاه، نظارت بر عملکرد طرح‌هایی است که به این اقشار داده شده است.

وی گفت: جلسات قرارگاه به صورت ماهیانه با حضور معاون هماهنگ کننده و به صورت فصلی با حضور فرمانده سپاه استان برگزار می‌شود.

محمدی از تشکیل قرارگاه امنیت غذایی با محوریت بسیج جهاد کشاورزی، قرارگاه صنعت با محوریت بسیج سازمان صمت و قرارگاه اصناف با محوریت بسیج اصناف یاد کرد و گفت: کارگروه حمایت و پشتیبانی با مسئولیت معاونت طرح و برنامه سپاه استان، کارگروه رفع موانع با مسئولیت بسیج حقوقدانان و کارگروه هماهنگ کننده اقشار نیز با مسئولیت بسیج اقشار امور تخصصی خود را دنبال می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: کارگروه‌های تخصصی، قرارگاه‌های فرعی و اعضای قرارگاه اصلی در نشست‌های فصلی و ماهانه نسبت به ارائه گزارش عملکرد خود و مشکلات پیش‌رو به ایراد سخن می‌پردازند.

محمدی از تعطیلی برخی از نانوایی‌ها در پردیسان یاد کرد و گفت: یکی از نمونه فعالیت‌های قرارگاه اقتصاد مقاومتی ورود به حوزه مشکل نانوایی‌ها پردیسان بوده است.

وی با بیان اینکه قرارگاه اقتصاد مقاومتی در حوزه‌های مختلف به دنبال رفع مشکلات مردمی است، تصریح کرد: این قرارگاه تلاش می‌کند تا از ظرفیت‌های مختلف استفاده و هماهنگی‌های لازم برای رفع مشکلات مردم را دنبال کند.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج سازندگی سپاه استان قم قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۷۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان

علی خسروی اظهار کرد: قرارگاه مشترک هفته معلم با همکاری بسیج فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان تشکیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: در فضای جنگ نرم و سخت کنونی همکاری بسیج در حوزه آموزش پرورش را در پیشبرد اهداف انقلاب امری لازم و ضروری است
مسئول بسیج فرهنگیان لرستان، برنامه‌های بسیج رو به عنوان دغدغه‌های آموزش و پرورش دانست و بر حل موانع جهت پیشبرد اهداف تاکید کرد.
خسروی، حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری جلسه بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ معلم را هز جمله برنامه‌های هماهنگ شده در جهت اجرا به مناسبت هفته معلم عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان