Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبرز کرمی اظهار کرد: طی سه ماهه اول امسال پنج هزار کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا در استان کرمانشاه تمدید شده است.

وی افزود: داشتن کارت هوشمند خودرو از ملزومات فعالیت به عنوان راننده حرفه‌ای در کشور است و همه رانندگانی که در حوزه حمل و نقل عمومی کالا و مسافر در جاده‌ها در حال فعالیت هستند باید دارای کارت هوشمند باشند چرا که لازمه صدور بارنامه و صورت وضعیت مستلزم داشتن این کارت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: پنج هزار کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا و ۱۷۸ کارت هوشمند رانندگان وانت باری از ابتدای امسال تاکنون تمدید شده است.

کرمی گفت: ۸۳ شرکت و مؤسسات شعب و نمایندگی‌های حمل و نقل کالا در استان کرمانشاه فعال است که در سه ماهه اول امسال ۲۶ مورد نظارت و بازرسی بر عملکرد شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقلی انجام شده است.

وی با بیان اینکه این به منظور ساماندهی و ایجاد نظم در نحوه بهره برداری و تردد ایمن وانت بارها در جاده‌های برون شهری و ارتقای سطح ایمنی در جاده‌های کشور انجام می‌شود، افزود: به همین منظور دستورالعمل‌های مربوط به ساماندهی ناوگان وانت بار فعال در حمل و نقل برون شهری تدوین و شرایط برای اخذ کارت هوشمند راننده و ناوگان تسهیل شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان کرد: طرح ساماندهی ناوگان و رانندگان وانت بار فعال در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای با اهداف، رعایت قانون، الزام شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل جاده‌ای به استفاده از بارنامه و ارائه اطلاعات سفر ناوگان وانت بار به منظور تخصیص سوخت انجام می‌شود.

کرمی اضافه کرد: رانندگان حوزه وانت باری برون شهری می‌توانند، به تشکل‌های صنفی حمل و نقل کالای استان و یا انجمن صنفی وانت بار استان کرمانشاه مراجعه و به نسبت تشکیل پرونده با شرایط حداقل سن ۲۳ سال و داشتن گواهینامه رانندگی مجاز، دارا بودن مدرک پایان ابتدایی یا نهضت سوادآموزی، ارائه اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی، پایان خدمت یا معافیت دائم و ۲ قطعه عکس ۴*۳ می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

کد خبر 5530725

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه فریبرز کرمی بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه ویروس کرونا خراسان رضوی آمار کرونا زلزله اردبیل مشهد شیراز جهرم مدیریت بحران کارت هوشمند رانندگان استان کرمانشاه حمل و نقل کالا وانت بار جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت‌های ناشی از سیل در جاده‌های استان یزد (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سیل در جنوب چین مرگبار شد (فیلم) جاری شدن سیل در بهاباد یزد (فیلم) جاری شدن سیل در نطنز پس از بارش شدید باران (فیلم)

دیگر خبرها

  • تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است
  • اینفوگرافیک | عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • خسارت‌های ناشی از سیل در جاده‌های استان یزد (فیلم)
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی سال جاری انجام می شود
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • هوش مصنوعی به داد حیوانات در تصادفات جاده‌ای رسید
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند