Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمدرضا رضایی کوچی روز دوشنبه در بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان کهگیلویه درگفت وگو اختصاصی با ایرنا اظهار داشت: در بازدید از استانها یکی از ارزیابی ها کمیسیون عمرانی مجلس بررسی عملکرد نهادها درجهش تولید مسکن است.

وی با اشاره به اینکه پروژه جهش تولید مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد وضعیت خوبی ندارد، بیان کرد: تولید مسکن در این استان مورد غفلت واقع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی کوچی اظهارکرد: با توجه به پیگیری های رئیس جمهور قانون جهش تولید مسکن در بحث تامین زمین در بسیار از استانها عملکرد خوبی داشته ولی در تولید قابل قبول نیست.

وی مشکلات کاهش تولید مسکن در استانها را شامل تسهیلات بانکی ناچیز، تعیین تکلیف زمین هایی دولتی برای واگذاری در راستای احداث مسکن در استانها و صندوق توسعه ملی مسکن که باید کمک های دولتی برای تولید مسکن تزریق شود، اعلام کرد.

رضایی کوچی افزود: باید  جلسات شورای عالی مسکن از سوی رئیس جمهور بصورت مستمر در راستای تصویب مصوبات الزام آور در استانها به جد پیگیری شود.

وی مسکن را محدود به یک نهاد خاص ندانست و اضافه کرد: همه کابینه دولت با توجه به اینکه در بحث مسکن دخیل هستند، باید تلاش خود را در این راستا افزایش دهند.

رضایی کوچی نیاز مسکن در استانها را بیش از پنج میلیون واحد دانست و گفت: برای احداث مسکن نیازمند یک اراده ملی از سوی همه مسئولان هستیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس از پروژه عمرانی جاده پاتاوه به دهدشت و طرح تامین آب به چهار شهر کهگیلویه، چرام ، لنده و سوق بازدید کرد.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی محمدرضا رضایی کوچی کهگیلویه و بویراحمد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی محمدرضا رضایی کوچی طرح اقدام ملی مسکن کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی محمدرضا رضایی کوچی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۷۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید محمدحسینی معاون پارلمانی رئیسی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: دو جلسه با حضور رییس مجلس، وزیر اقتصاد، روسای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس و رییس‌کل بانک مرکزی درباره وضعیت بازار ارز تشکیل شد.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی ادامه داد: هدف از تشکیل این نشست کنترل بازار ارز با همکاری دو قوه بود. برنامه‌های دولت در این زمینه تهیه و اعلام شد.

معاون پارلمانی رییس‌ دولت سیزدهم با اشاره به تعامل دولت با مجلس دوازدهم، گفت: از مجلس فعلی هم راضی هستیم، اما امیدوارم در مجلس آینده این همکاری‌ها بهتر شود.

حسینی اختلاف نظر دولت و مجلس در مسائل مختلف کشور را طبیعی دانست و ادامه داد: اختلاف نظر کارشناسان دولت و مجلس طبیعی است اما هیچ تنشی بین دولت و مجلس وجود ندارد. در قضیه برنامه و بودجه اختلافاتی وجود داشت، اما آنچه مجلس تصویب کرد و به تایید شورای نگهبان رسید توسط دولت اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: امیدوارم قانون پیشگیری از آسیب به زنان و چند قانون اولویت‌دار و مهم دولت طی دو سه هفته آینده همچون قانون اجاره بهای مسکن تصویب شود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901688

دیگر خبرها

  • رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟
  • امیدوارم در مجلس آینده همکاری‌ها با دولت بهتر شود
  • معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • قالیباف: این مجلس به دوران تاریک رانت‌های صنفی پایان داد
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند