Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر کریمی شامگاه دوشنبه در حاشیه نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان کمیجان در گفت وگو با ایرنا افزود:  علاوه بر این مبلغ، اعتبارات مربوط به محرومیت زدایی نیز جداگانه توزیع و سهم قابل توجهی به شهرستان کمیجان اختصاص پیدا می کند و امید است افزایش این میزان اعتبارات، پاسخگوی بخشی از مطالبات به حق مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: مهمترین رویکرد حوزه راه در این شهرستان، ضرورت تکمیل جاده آهنگران به ساروق و کمیجان است که امید است امسال با همت مدیران حوزه راه تعریض و روکش آسفالت این جاده ارتباطی انجام شود.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین امسال برای جاده ارتباطی اراک به فرمهین، خنجین و کمیجان ۹۳۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که انتظار می رود میزان اعتبار مربوط به حوزه شهرستان کمیجان با جدیت دنبال و تکمیل شود.

کریمی عنوان کرد: بهره برداری از سالن ورزشی روستای خسروبیگ، تکمیل مجتمع فرهنگی شهرستان کمیجان، همچنین آغاز عملیات اجرایی طرح فاضلاب شهر میلاجرد از جمله مطالبات جدی مردم این شهرستان است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های مربوط به حوزه آب شرب و راه روستایی، بهداشت و درمان خانه های روستایی، حوزه آموزش همچنین سایر حوزه های دیگر در نشست کمیته برنامه ریزی توزیع اعتبارات مورد بررسی قرار گرفت و امید است با همت و تلاش مدیران این شهرستان نتایج مطلوبی در این راستا حاصل شود تا طرح ها تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی کمیجان اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی کمیجان اراک استان مرکزی کمیجان اعتبارات شهرستان کمیجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد

نیکویی رییس اورژانس استان گفت: این طرح با اعتبار بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال کلنگ زنی شد و تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.   این پایگاه در زمینی به مساحت ۴۵۰ و زیر بنای ۱۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.   همچنین عملیات اجرایی ساخت سه پایگاه امدادرسانی اورژانس جاده ای در شهرستان های بویراحمد و گچساران دیروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه با حضور دکتر جعفر میعاد فر ،رییس اورژانس کشور آغاز شد.   سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این پایگاه های اورژانس جاده ای در ورودی شهرک های صنعتی شهرستان بویراحمد (جاده کمربندی)، روستای کوشک یا آب سپید ( جاده ارتباطی یاسوج به بابامیدان) و منطقه لیشتر شهرستان گچساران کلنگ زنی شده است.   امین نیکویی نژاد افزود: پایگاه اورژانس جاده ای منطقه کوشک در زمینی به مساحت ۲۴۰ متر مربع با ۲۵ میلیارد ریال،پایگاه اورژانس جاده ای ورودی شهرک های صنعتی شهرستان بویراحمد در زمینی به مساحت ۳۶۰ متر مربع، با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و پایگاه اورژانس جاده ای منطقه لیشتر از توابع شهرستان گچساران هم در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و ۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری کلنگ زنی شده است.   وی تاکید کرد: در مناطق کوشک و ورودی شهرک های صنعتی شهرستان بویراحمد پیش از این امدادگران در پایگاه های کانکسی و شرایط سختی مستقر بودند.
کلنگ زنی چند پایگاه اورژانس، بررسی خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در بخش های مختلف و همچنین بازدیدهای میدانی از پایگاه های اورژانس از برنامه های سفر ۲ روزه رییس اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد است. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است