Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بهروز عطایی پیش از نخستین مسابقه تیم ملی ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها اظهار کرد: قطعا هفته سختی پیش رو خواهیم داشت. با توجه به این که زودتر وارد لهستان شده بودیم، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده بازی با لهستان که از قدرتمندترین تیم‌های والیبال دنیا است، هستیم. این تیم در کشور خود بازی می‌کند و قطعا سالن پر از تماشاگر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازی سختی برابر تیم میزبان خواهیم داشت. با انجام درست آنچه در تمرینات پشت سر گذاشته‌ایم، تلاش می‌کنیم عملکرد قابل قبولی برابر لهستان داشته باشیم، البته هدف تیم ایران در ابتدا بازی خوب است و بازی به بازی پیش می‌رویم. به صعود فکر نمی‌کنیم و مهم عملکرد قابل قبول است. اگر با این عملکرد خوب شانس صعود یافتیم خوشحال‌تر خواهیم شد.

عطایی با تاکید بر پیشینه تیم ملی در رقابت‌های لیگ ملت‌ها تصریح کرد: به پیشینه خود و تغییراتی که در فضای والیبال اتفاق افتاد، نگاه می‌کنیم. در تمام دوره‌ها و با وجود مربیان خوب و خارجی تنها دو بار وارد مرحله نهایی شده‌ایم. خوشحال خواهیم شد که این اتفاق برای سومین بار رخ دهد و تمام تلاش خود را برای ارائه بازی خوب انجام می‌دهیم اما نتیجه قابل پیش بینی نیست.

وی ادامه داد: از طرف خود و بازیکنان قول می‌دهم که برای ارائه بهترین عملکرد تلاش کنیم. آخرین هفته دور مقدماتی مسابقات لیگ ملت‌ها است و تمام تیم‌ها با تمام نفرات اصلی خود حضور دارند. لهستان «بارتوش بدنورژ» را آورده و ایتالیا ایوان زایتسف را به تیم اضافه کرده است. اسلوونی دو سه بازیکن اصلی اش را به هفته سوم آورده و کار بسیار سختی در پیش داریم.

عطایی در پایان خاطرنشان کرد: لهستان را به شکل یک رقیب می‌بینیم و تلاش خواهیم کرد که با عملکرد و بازی خوب مردم را خوشحال کنیم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه فردا شب (سه‌شنبه 14 تیر) در اولین مسابقه هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف لهستان میزبان می‌رود.

برچسب‌ها لیگ ملت‌های والیبال بهروز عطایی تیم ملی والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال بهروز عطایی تیم ملی والیبال لیگ ملت های والیبال بهروز عطایی تیم ملی والیبال لیگ ملت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوا در تهران قابل قبول است

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۳ قرار گرفته و هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۱ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • امروز در هوای تهران نفس بکشید
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • هوای مشهد قابل قبول شد
  • کیفیت هوا در تهران قابل قبول است
  • وضعیت هوای تهران قابل قبول است
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان