Web Analytics Made Easy - Statcounter

«یائیر لاپید» نخست‌ وزیر جدید رژیم صهیونیستی قصد دارد فردا (سه‌شنبه) به فرانسه سفر کرده و با «امانوئل مکرون» رئیس‌ جمهور این کشور درباره توافق هسته‌ای ایران بحث کند.

به نوشته روزنامه یدیعوت آحارونوت، لاپید قصد دارد در سخنان خود نگرانی رژیم اشغالگر را درباره «از سرگیری احتمالی توافق هسته‌ای ایران و حذف تحریم‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فهرست سازمان‌های تروریستی آمریکا» اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشریه صهیونیستی در ادامه نوشت: «لاپید و مکرون از روابط عالی برخوردارند و نخست‌ وزیر اسرائیل رئیس‌ جمهور فرانسه را در میان رهبران اروپایی نزدیک‌ترین فرد به خود می‌داند.»

دفتر لاپید تاکنون این سفر را تایید نکرده است. این اولین سفر خارجی او از زمان انتصاب او به نخست‌وزیری در هفته گذشته خواهد بود.

این در حالی است که به تازگی یائیر لاپید در نخستین سخنرانی خود پس از انتخاب به این سِمت بر مقابله با ایران تأکید کرد و گفت: «مقابله با تهدیدات ایران اولویت ما به حساب می‌آید.»

«بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم در سخنانی مدعی شد این رژیم آماده دفاع از زیرساخت‌های خود در برابر هر تهدیدی است.

نفتالی بنت و یائیر لاپید در ژوئن ۲۰۲۱ ائتلافی تشکیل دادند تا به ۱۲ سال نخست‌ وزیری پیوسته «بنیامین نتانیاهو» پایان دهند.

این ائتلاف از احزاب راستگرا، میانه‌رو، چپگرا و برای نخستین‌بار یک تشکل عرب تشکیل شد. اما در هفته‌های اخیر شکست‌های متعددی متحمل و بیشتر متزلزل شد تا این‌که ششم ژوئن مخالفان با جمع‌آوری اکثریت آرا، پیش‌نویس قانون انحلال کنست را تصویب کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یائیر لاپید نفتالی بنت امانوئل مکرون توافق هسته ای احیای برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی

رئیس جریان مخالفان در اراضی اشغالی درباره تداوم گرانی‌ افسارگسیخته در صورت عدم انحلال کابینه نتانیاهو، هشدار داد.

به گزارش مشرق، «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با اشاره به گرانی و نزدیک شدن طبقه متوسط جامعه به وضعیت بحرانی، هشدار داد اگر کابینه نتانیاهو منحل نشود، گرانی‌ها تداوم خواهد داشت.

لاپید اخیرا نیز در تظاهرات ضددولتی صهیونیست‌ها در تل آویو که در حمایت از توافق مبادله اسرا برگزار شده، حضور یافته و تاکید کرده بود: من اگر در راس کابینه بودم جنگ را متوقف می‌کردم و گروگان‌ها را بازمی‌گرداندم!

وی پس از استعفای «آهارون هالیوا» رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی خواستار استعفای نتانیاهو و دیگر اعضای کابینه رژیم صهیونیستی به عنوان مسئولان اصلی شکست برابر مقاومت فلسطین در عملیات هفتم اکتبر شده بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: حالا دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است
  • نتانیاهو: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو