Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ابراهیم رئیسی امروز دوشنبه در آئین دریافت استوارنامه «نادین اولیویری لوزانو» سفیر جدید سوئیس با اشاره به قدمت بیش از ۱۰۰ ساله روابط دو کشور گفت: ایران آماده گسترش حداکثری روابط با همه کشورها از جمله سوئیس در عرصه‌های تجاری، اقتصادی و سیاسی است.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به نقش دیپلماتیک سفارت سوئیس در تهران افزود: آمریکا و کشورهای اروپایی در قبال ایران گرفتار اشتباه محاسباتی هستند و امیدوارم شما واقعیات ایران را به دولت متبوع و دیگر کشورها منتقل کنید تا متوجه شوند که ایران علیرغم دشمنی‌ها، به پیشرفت خود ادامه داده است و سیاست‌های سلطه‌طلبانه آنها اثر معکوس گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی اظهار داشت: اقدام آمریکا و سه کشور اروپایی در پیشنهاد صدور قطعنامه در شورای حکام در زمانی که مذاکره برای توافق در جریان است، اقدامی غیرمسئولانه و ناقض روح مذاکره و توافق و بیانگر تناقض رفتاری آنها است.

رئیس جمهور تصریح کرد: آمریکا باید تصمیم بگیرد که به الزامات مذاکره و توافق پایبند بماند.

بیشتر بخوانید :

انتقاد تند مطهری به «اجازه» و «رهنمود» گرفتن ایران از روسیه در مذاکرات برجامی ناگفته های مشاور تیم مذاکره ایران / چه پیامی برای آمریکا از سخنان رهبری بالاتر ؟ / همین فردا رفتار آمریکا تغییر کند، رفتار ما هم تغییر می کند حجاب جالب نادین اولیویری لوزانو سفیر جدید سوئیس در دیدار با رئیسی + تصاویر

«نادین اولیویری لوزانو» سفیر جدید سوئیس نیز در این مراسم گفت: ایران و سوئیس در بیش از ۱۰۰ سال سپری شده از برقراری روابط دیپلماتیک، همواره تعاملات و همکاری‌های مثبت و سازنده‌ای با یکدیگر داشته‌اند.

سفیر سوئیس با اشاره به نقشه راه روابط تهران و برن خاطرنشان کرد: به عنوان سفیر سوئیس برنامه اصلی من تلاش برای گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران است.

۲۱۲۱ کد خبر 1648014

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی ایران و آمریکا مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد.

ابراهیم رئیسی در پیامی پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‏‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌‏دوست شد، تبریک گفت.

رئیس جمهور تاکید کرد: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است.

کد خبر 6091278

دیگر خبرها

  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • رئیسی: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان ایران است
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد