Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد کشورش ممکن است اقداماتی را علیه اتحادیه اروپا به دلیل حمایت از تصمیم بلغارستان در اخراج ۷۰ دیپلمات روسیه اتخاذ کند.

وزارت خارحه روسیه در پایگاه خود جوابیه ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه را در پاسخ به رسانه‌ها منتشر کرد که در آن آمده بود: تصمیم سیاسی صوفیه در زمینه کاهش غیرموجه کارمندان دیپلماتیک ما بر اساس [روابط]دوجانبه، قطعا بدون پاسخ نخواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این جوابیه آمده است: سرویس اقدام خارجی اروپا باید درک کند حمایت بی پروا از اقدامات ضد روسیه که از سوی تک تک کشور‌های عضو انجام می‌شود، مسئولیتش با کل اتحادیه اروپاست.

زاخارووا همچنین گفت: اعلام ۷۰ دیپلمات و کارمند اداری، فنی و اقتصادی به عنوان عناصر نامطلوب بدون هیچ توجیهی، گامی است که چارچوب دیپلماتیک را نقض می‌کند.

پیشتر بلفارستان در تاریخ ۲۸ ژوئن ۷۰ کارمند در هیئت دیپلماتیک روسیه را عناصرنامطلوب عنوان کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتحادیه اروپا ماریا زاخارووا تحریم های روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه کلمبیا درباره احتمال اخراج دانشجویان هشدار داد

یک سخنگوی دانشگاه کلمبیای آمریکا اعلام کرد که دانشجویانی که به اشغال ساختمان‌های این دانشگاه بپردازند با خطر اخراج مواجه خواهند شد.

به گزارش ایسنا، یک سخنگوی این دانشگاه روز سه‌شنبه در واکنش به اشغال ساختمان «همیلتون هال» توسط دانشجویان در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: دانشجویانی که به اشغال ساختمان بپردازند با اخراج مواجه خواهند شد.

این سخنگو همچنین اعلام کرد دانشجویانی که تا بدین لحظه به صورت مسالمت‌آمیز دانشگاه را ترک نکرده‌اند تعلیق شده و دانشجویان ارشد از فارغ‌التحصیلی بازخواهند ماند.

دانشجویان آمریکایی ۱۸ آوریل جاری در محوطه دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک برای اعلام مخالفت خود با جنگ علیه نوار غزه تجمع کرده و از مدیران دانشگاه خود خواستند همکاری‌های آکادمیک‌شان با دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی را متوقف کرده و سرمایه‌های خود را از شرکت‌هایی که حامی اشغال اراضی فلسطینی هستند، خارج کنند.

پس از مداخله نیروهای پلیس و بازداشت ده‌ها دانشجوی آمریکایی، خشم در دانشگاه‌های این کشور گسترش یافته و تظاهرات به ده‌ها دانشگاه دیگر در ایالت‌های مختلف این کشور رسید.

در ادامه جنبش دانشجویی بی‌سابقه‌ای در حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکایی به دانشگاه‌های کشورهایی چون فرانسه، انگلیس و آلمان کشیده شد و همگی آنها اکنون شاهد برگزاری تظاهرات‌هایی در حمایت از ساکنان غزه و درخواست برای توقف جنگ در این منطقه و تحریم شرکت‌هایی هستند که سلاح در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شکایت کارکنان گوگل از اخراج غیرقانونی به‌دلیل اعتراض به همکاری با رژیم صهیونیستی
  • هشدار دانشگاه کلمبیا درباره احتمال اخراج دانشجویان
  • دانشگاه کلمبیا درباره احتمال اخراج دانشجویان هشدار داد
  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • دیپلمات صهیونیست: دنیا تغییر کرده است/ باید مشخص کنیم در کدام سمت هستیم
  • واکنش تند دانشجویان به حضور سفیر آلمان در موزه فلسطین | ویدئو
  • نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات
  • آنچلوتی آدامس می‌جود چون سیگار ممنوع است!‏