Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران بیان کرد از مجموعه باشگاه پرسپولیس تشکر می‌کنم که در کنار آنها سال‌های خیلی خوبی را رقم زدیم و توانستیم با تمام سختی‌ها افتخاراتی را به‌دست بیاوریم و حالا هم برخی موضوعات را به خدا می‌سپارم.

مطهری صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش طرفداری به نقل از ایرنا، حمید مطهری در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار داشت:

چندین سال است که پیشنهاد نفر اول بودن را داشتم ولی هیچ‌وقت برای این شغل دست و پا نزدم و همیشه سعی کردم براساس توانایی‌هایی که دارم کار کنم و به اصول خودم پایبند باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی‌ها به من گفتند که اشتباه می‌کنم ولی من به اصول خودم پایبندم و دلی مربیگری می‌کنم و همیشه صادقانه و در نهایت تعهد کارم را انجام می‌دهم. فکر می‌کنم این فصل زمان این رسیده بود که راهم را جدا کنم. همیشه گفتم پرسپولیس همه وجود من است و این یک تصمیم دلی بود که من گرفتم.

سرمربی نساجی در رابطه با خداحافظی سید جلال حسینی از فوتبال و پیوستن به کادر مربیگری پرسپولیس نیز اظهار داشت:

در اینکه حسینی بازیکن بزرگی بوده شکی نیست ولی مربیگری با بازیکن بودن خیلی تفاوت دارد. در تماس تلفنی به سید جلال گفتم که راه سختی را پیش‌ رو دارد و به او توصیه کردم ابتدا کلاس‌هایش را برود و روی نیمکت پرسپولیس می‌تواند بزرگترین تجربه‌ها را کسب کند.

اخبار داغ 

گابریل پین دستیار فرهاد مجیدی در الاتحاد کلبا شد + عکس حضور مهاجم سابق پرسپولیس در تمرینات پیکان + عکس پیشنهاد شدن کریستیانو رونالدو و نیمار به چلسی / استاندارد چشم امید بارسلونا به پینی زهاوی برای جذب لواندوفسکی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، مجتبی حسینی در بازی با پرسپولیس تعویض های ثمربخشی داشت و توانست روند مسابقه را به سود تیم خود تغییر دهد.

شروین بزرگ سوپرایز حسینی برای پرسپولیس بود و دو گل در این مسابقه به ثمر رساند و به طور کلی شرایط بازی را تغییر داد.

رضا جبیره دیگر بازیکن تعویضی آلومینیوم یک پاس گل داد و در ضربات پنالتی آخر مسابقه هم پنالتی خود را گل کرد.

علیرضا نقی‌زاده بازیکن باتجربه آلومینیوم پس از ورود به زمین 7 دقیقه زمان نیاز داشت تا در دقیقه 120 گل تساوی این تیم را به ثمر برساند و او هم در ضربات پنالتی توانست ضربه خود را به گل تبدیل کند.

علی وطن دوست و ابولفضل قنبری بازیکنان زیر 20 سال آلومینیوم هم در جریان مسابقه و ضربات پنالتی تاثیرگذار بودند تا تعویض های این تیم در طول جریان مسابقه ثمر بخش باشد.

دیگر خبرها

  • شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • نوری: دست خدا را بارها در بازی با پرسپولیس دیدم
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!