Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@23:26:37 GMT

سرقت ۳ میلیاردی رمزارز در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۸۶۵۳

سرقت ۳ میلیاردی رمزارز در مشهد

سرهنگ جواد جهانشیری، گفت: یکی از شهروندان که با بازار ارز دیجیتال نیز آشنا بوده است با ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر به سرقت رفتن حدود ۳ میلیارد‎ ‏و ۱۰۰ میلیون ‏تومان ارز دیجیتال از ‏کیف پول الکترونیکی‌اش، ‎به پلیس فتا مراجعه کرد و موضوع در دست بررسی کارشناسان قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی گفت: پس از تحقیقات فنی سارق شناسایی و به مقامات قضایی احضار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: وی در ابتدا منکر هرگونه ‏سرقت ارزی شد اما با مشاهده مستندات اعتراف کرد که به بهانه تعمیر موبایل به مغازه موبایل فروشی شاکی مراجعه کرده و با طرح دوستی شاکی را به مهمانی در باغ دعوت و با فیلم برداری مخفیانه از الگوی قفل گوشی شاکی رمز آن را پیدا کرده و با عکس از کلید خصوصی کیف پول دیجیتالی و بدست آوردن دوازده کلمه رمز کیف پول، موجودی رمز ارز شاکی را به صرافی مد نظر خود انتقال داده بود. با تلاش کارشناسان پلیس فتا استان متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده خود به دادسرا اعزام شد.

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی گفت: با قرار دادن رمز عبور مناسب و حفاظت صحیح از آن، مانع از دسترسی غیر مجاز افراد فرصت طلب به اطلاعات حساس گوشی هوشمند خود شوید و در صورت ورود به بازار رمز ارز، از رمز عبور مناسب برای نگهداری کیف پول دیجیتال خود استفاده کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کیف پول دیجیتال ارز دیجیتال پلیس فتا خراسان رضوی سرقت ارز دیجیتال پلیس فتا کیف پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۸۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ سارق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرهنگ "نجم الدین سهرابی" گفت: در راستای اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی چالوس تصویب شد
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت