Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-29@17:01:24 GMT

همایش ملی غدیریان در حرم بانوی کرامت برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۸۷۷۸

همایش ملی غدیریان در حرم بانوی کرامت برگزار شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، اولین همایش ملی غدیریان با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت حرم بانوی کرامت ، شعرا، مداحان و اعضای ستاد مردمی غدیر  دوشنبه ۱۳ تیرماه در شبستان نجمه خاتون حرم بانوی کرامت برگزار شد.

بر اساس این گزارش، قرائت قرآن کریم، مداحی مداحان از جمله عباس حیدرزاده، محسن طاهری و علی انسانی، اجرای گروه سرود فطرس، سخنرانی آیت‌الله سعیدی، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد و ارائه گزارشی توسط بختیارزاده دبیر ستاد مردمی غدیر از دیگر بخش‌های این همایش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بختیار زاده، دبیر ستاد مردمی غدیر طی سخنانی در این همایش گفت: از عید قربان تا عید غدیر همه روزه مراسمات مختلف جشن و اطعام در ۱۱۰ مسجد برگزار خواهد شد.

 وی افزود: طی توافقی که با شهرداری صورت گرفته است در این ایام هزینه ورودی به تمام شهربازی‌هایی که در بوستان‌ها متعلق به شهرداری است به صورت نیم بها خواهد شد.

بختیار زاده ابراز کرد: دیدار با پیشکسوتان مبلغ غدیر با همکاری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، تکریم این افراد و فرهنگ‌سازی عید غدیر و مواسات و همدلی با خانواده‌های بی‌بضاعت با همکاری خیرین و هیئات مذهبی از دیگر برنامه های ستاد مردمی غدیر است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: بانوی کرامت حضرت معصومه س ستاد مردمی غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه در دهه کرامت باید معرفت مردم به اهل بیت(ع) افزایش پیدا کند، گفت: دشمن از راه‌های مختلف تلاش می‌کند به این نظام آسیب وارد کند، ما نیز باید از فرصت‌هایی مانند دهه کرامت استفاده کنیم تا این آسیب‌ها کم شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: برنامه‌های دهه کرامت امسال با رشد کمی و کیفی بیش‌تری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای دهه کرامت باید اصلاح خانواده‌ها باشد، افزود: در دهه کرامت اقدامات مبلغین، نیروهای انتظامی و رسانه‌ها بسیار اثرگذار است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه دهه کرامت امسال ویژه است، عنوان کرد: امروز جریان فداکاری و شهادت‌طلبی حماس و مردم فلسطین در دنیا صدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه بازتاب این اتفاقات یک اقدام الهی است، خاطرنشان کرد: امروز در دانشگاه‌های خاص آمریکا شاهد اتفاقاتی هستیم که سابقه نداشته و این به برکت اخلاص در امور است.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه دشمن از راه‌های مختلف تلاش می‌کند به این نظام آسیب وارد کند، تصریح کرد: ما نیز باید از فرصت‌هایی مانند دهه کرامت استفاده کنیم تا این آسیب‌ها کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای برهم ریختن انسجام جامعه به عرصه عفاف و حجاب ورود پیدا کرده است، گفت: در این جریان مهم باید همه از نیروی انتظامی پشتیبانی کنیم.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه در دهه کرامت باید حق حریم‌داری اعتاب مقدسه رعایت شود، بیان کرد: باید مراقب انصاف، ساخت و سازها، عفاف و حجاب و ... در جوار کریمه اهل بیت(ع) باشیم.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه در دهه کرامت باید معرفت مردم به اهل بیت(ع) افزایش پیدا کند، گفت: این موضوع رمز زیارت مطلوب و بهای رسیدن به بهشت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت