Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@23:08:33 GMT

مصرف بی سابقه برق در سیستان و بلوچستان رکورد زد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۸۹۱۶

مصرف بی سابقه برق در سیستان و بلوچستان رکورد زد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: رکورد مصرف برق در استان سیستان و بلوچستان و در تابستان ۱۴۰۱ شکسته شد.

پرنده مطلق در گفت وگو با ایسنا- ضمن اشاره به گرمای بی‌سابقه هوا در استان سیستان و بلوچستان، بالاترین میزان مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته ثبت و مصرف برق رکورد بی‌سابقه‌ای را در استان تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان همچنین با اشاره به افزایش مصرف برق به میزان ۹.۶ درصد نسبت به اوج بار سال گذشته، این میزان مصرف را در مقایسه با افزایش مصرف ۵ درصدی سطح کشور بسیار قابل تامل و هشدار دهنده خواند.

پرنده مطلق بیان کرد: با توجه ادامه روند افزایشی دما و وضعیت آب و هوایی استان سیستان و بلوچستان بیش از پیش نیازمند همراهی و مشارکت مردم، صنایع و بخش کشاورزی استان در مدیریت مصرف برق جهت گذر از پیک بار امسال هستیم.

وی همچنین بر ادامه خدمت رسانی مجموعه شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با تمام توان و امکانات تا پایان پیک بار سال جاری و تامین برق پایدار و مطمئن با تلاش پرسنل تلاشگر خود برای مردم استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد و از مسئولین، فرمانداران، بخشداران و ریش‌سفیدان مناطق مختلف استان نیز در خواست کرد در امر آگاهی و اطلاع‌رسانی نکات مدیریت مصرف برق مشارکت و همیاری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استان سیستان و بلوچستان مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم سیستان و بلوچستان از پر آبی هامون + تصاویر
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • نقش مهم سد‌ها در کنترل سیلاب سیستان و بلوچستان
  • نقش اساسی سدها در کنترل سیلاب و تأمین آب سیستان و بلوچستان
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد