Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور نظارت میدانی از استان کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز در رأس هیأتی متشکل از روسای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس، معاونت نظارت مجلس و مسئولان اجرایی وارد یاسوج شد.

به گزارش ایران اکونومیست، محمدباقر قالیباف صبح امروز (سه شنبه)، در یک سفر نظارتی در رأس هیئتی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مدیران استانی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سفر رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس از جمله فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران، محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی و مصطفی طاهری رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، قالیباف را همراهی می‌کنند.

براساس این گزارش مهمترین هدف این سفر، نظارت بر اجرای مصوبات قانونی برای این استان و بررسی میزان پیشرفت پروژه های اصلی کهگیلویه و بویراحمد و اتخاذ تصمیمات لازم برای تسریع در اجرای برخی طرح های اصلی استان است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: استانی سیاسی ، رییس مجلس شورای اسلامی ، محمدباقر قالیباف

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استانی سیاسی رییس مجلس شورای اسلامی محمدباقر قالیباف کهگیلویه و بویراحمد رئیس کمیسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

‏با نزدیک شدن به تشکیل ⁧‫#مجلس_۱۲‬⁩ دو مجموعه زیر نظر مجلس ( ⁧‫#مرکز_پژوهشها‬⁩ و ⁧‫#دیوان_محاسبات‬⁩ ) احساس آزادگی بیشتری کرده و گزارشات متنوع و کارشناسی واقعی از عملکرد ⁧‫#دولت_تردمیلی_۱۳‬⁩ ارائه کرده اند. اینجانب نیز از بخشی از آنها، در مصاحبه هایم استفاده کرده ام که دولت را عصبانی کرده.

‏این گزارشات که کماکان با ملاحظاتی تهیه شده بخشی از ⁧‫#واقعیت_عینی_جامعه‬⁩ و ⁧‫#سفره_های_کوچک_شده_مردم‬⁩ و بیانگر ضعف شدید دولت در اجرا و خلاف گویی های دولت و عدم صداقتشان با مردم است ‏نتیجه میگیریم: هر کسی به جز ⁧‫#قالی_باف‬⁩ ⁧‫#رییس_مجلس‬⁩ شود کشور شفاف تر اداره میشود.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902759

دیگر خبرها

  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه از فرآیند امور در بزرگترین و تخصصی‌ترین بندر کانتینری کشور
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • نظارت میدانی رییس قوه قضاییه از روند کار بندر شهید رجایی
  • انتظار موج جدیدی از خدمت به منظور رضایتمندی شهروندان
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد