Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا شهرکی گفت: شعاع دید فعلی در شهر زابل با تداوم وزش باد همراه با گرد و خاک با سرعت بیش از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به ۸۰۰ متر رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا شهرکی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون پیرامون آخرین وضعیت جوی در سیستان وبلوچستان، بیان کرد: امروز شاهد افزایش پدیده گرد و غبار در منطقه شمال استان که از دیروز فعالیت آن آغاز شده، هستیم در این زمینه شدت سرعت طوفان در زابل به بیش از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسیده، غبار افزایش یافته و کاهش دید به ۸۰۰ متر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این پدیده منجر به تعطیلی ادارات حوزه سیستان به غیر از ادارات خدمات رسان به مردم شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری استان ادامه داد: همزمان با این پدیده در جنوب استان نیز شرایط جوی شامل رعد و برق، رگبار و باران تداوم یافت که منجر به مسدود شدن برخی از مسیرهای ارتباطی شد.

وی تاکید کرد: بر اساس آخرین گزارشات در یک ساعت گذشته مسیر مسدود مهرستان به ایرانشهر بازگشایی شده، و طغیان رودخانه کاجو کمی فروکش کرده، و توانسته ایم برق را در منطقه برقرار کنیم.

این مقام مسئول گفت: تاکنون تلفات جانی در پی شرایط جوی استان گزارش نشده است .

به گفته شهرکی؛ در منطقه سیستان شرایط طوفان و گرد و غبار امروز تداوم خواهد داشت اما از فردا از شدت آن کاسته می شود، تا پنجشنبه وضعیت ناپایداری هوا در سیستان رقم می خورد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری استان اظهار کرد: افراد مسن و در آسیب خطر باید از انجام فعالیت های ورزشی در فضای باز خود داری کنند، در صورت امکان مردم در خانه بمانند و در و پنجره ها را ببندد تا مواجهه با آلودگی کاهش یابد و در صورتی که علائمی مانند تنگی نفس و خس خس سینه مشاهده کردند به مراکز درمانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی

ویدئویی از جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در روستای سلیمانی شهرستان فیروزه استان خراسان رضوی را مشاهده می‌کنید.

دریافت 9 MB

دیگر خبرها

  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی
  • بارش‌های بهاری و طغیان رودخانه‌ها
  • طغیان رودخانه دز در دزفول
  • طغیان رودخانه‌ها و سر ریز شدن سد‌ها در ایلام + فیلم
  • پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است
  • طغیان رودخانه‌ها و سر ریز شدن سد‌ها در ایلام
  • باران همچنان مهمان کویر کرمان است
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟