Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@05:46:29 GMT

رونالدو، جایگزین مناسب لواندوفسکی

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۹۱۷۶

رونالدو، جایگزین مناسب لواندوفسکی

اسطوره بایرن و ژرمن‌ها براین باور است که کریستیانو رونالدو بهترین گزینه برای جایگزینی روبرت لواندوفسکی در تابستان سال جاری است.

به گزارش مشرق و به نقل از اسکای اسپورت ۱، روبرت لوانوفسکی یک فصل دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد اما این مهاجم لهستانی اصرار داد که این تیم را ترک کند.

باوجود آنکه لواندوفسکی به صراحت اعلام کرده است که دوست داد بایرن را برای حضور در بارسلونا ترک کند اما این باشگاه آلمانی هنوز جایگزینی برای این فوق ستاره خود انتخاب نکرده است و به همین خاطر با جدایی او مخالفت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوتار ماتئوس، اسطوره ژرمن ها براین باور است که کریستیانو رونالدو می‌تواند بهترین گزینه برای جایگزینی لواندوفسکی در تابستان سال جاری باشد.

ماتئوس گفت: اگر رونالدو از نظر بدنی در شرایط خوبی باشد می تواند در یکی دو فصل پیش رو جایگزین مناسبی برای لواندوفسکی باشد. به نظرم حضور رونالدو در بایرن جذاب و هیجان انگیزه خواهد بود و خرید مناسبی برای بایرن خواهد بود.

او ادامه داد: راه حل مناسب درباره لواندوفسکی این است که او را حفظ کرد و یا اینکه با بالاترین قیمت او را  فروخت تا جایگزین بسیار خوبی برایش پیدا کرد. رونالدو همچنان یک گلزن استثنایی است اما طبیعتا با توجه به سن و سالی که دارد نمی تواند خریدی برای آینده باشد چرا که او ۳۷ سال سن دارد. به نظرم رونالدو یکی از بهترین بازیکنان و گلزنان تاریخ است. بایرن مونیخ با جذب رونالدو می تواند بخش زیادی از رقم انتقال او را با فروش پیراهن هایش به دست آورد. به نظرم اگر او با حقوقی مشابه با لواندوفسکی موافقت کند خرید عاقلانه ای برای بایرن خواهد بود.

ماتئوس درباره خط حمله بایرن گفت: اگر رونالدو راهی بایرن شود با حضور او و مولر، گنابری و سادیو مانه شاهد گل های زیاد و دیوانه کننده ای از بایرن خواهیم بود.

او درباره جذب دی لیخت گفت: با وجود لوکاس هرناندز، پاوارد، اوبامکانو و نیانزو ترجیح می‌دهم که رونالدو جذب شود تا دی لیخت.

ماتئوس در پایان درباره جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: من زیاد جام جهانی را تجربه کرده ام و همچنان وقتی اسم آن می آید پر از هیجان و شور و شوق می شوم. نخستین چیزی که بعد از شنیدن جام جهانی به ذهنم خطور می کند هیجان و شور و شوق است. به نظرم قطر جام جهانی بسیار خوب و باشکوهی را تجربه خواهد کرد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت کریستیانو رونالدو لوتار ماتئوس روبرت لواندوفسکی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بایرن مونیخ لوکاس هرناندز خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در گردهمایی اساتید، کارکنان و دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه فرهنگیان استان، ضمن گرامیداشت هفته و روز معلم، اظهار داشت: همانطوری که نمی‌توان حق پدر و مادر را ادا و با آنان تسویه حساب کرد، حق معلم هم همینطور است، حق شهدا هم همین است.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: نظرم این است که در دانشگاه‌ها همچون آموزش و پرورش انجمن اولیا مربیان باید باشد، نورچشمی‌های آینده ایران فرزندان خانواد‌ه‌های ایثارگر هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران، اعلام کرد: یادگاران شهدا همچون شهیدان باید مملکت را روشن کنند، شهدا باید جایگزین فیزیکی (نیروی انسانی) داشته باشند، باید نسل اضافه کنیم، ما مشکل پیری جمعیت از آسیب‌های مهم آینده ایران است، باید فرهنگ‌سازی شود ازدواج در سن و سال مناسب، فرزندآوری در سن مناسب انجام شود.

عضو خبرگان رهبری در ادامه بیان کرد: دومین جایگزین شهدا جایگزین ارزشی است، آزادی، عزت، شرافت، عشق به خدا، اهل بیت (ع)، ایثار، فداکاری، صداقت، سلامت و ... باید در جامعه موج بزند که اینها از یادگار شهداست.

این مسئول عنوان کرد: امیدواریم جسم و روح خانواده‌های شهدا با عبادت گره بخورد، این سنگرنشینان در سنگر عبادت بودند، نماز شب و نماز اول وقت را فراموش نمی‌کردند، دانشجویان ما هم باید در همین سنگر حضور پیدا کنند.

وی اعلام کرد: مدارس دولتی ضعیف، هزینه‌های تعلیم و تربیت روی دوش خانواده‌ها، آنوقت به بعد تربیتی و ارزشی، نماز، دغدغه‌های شهدا چقدر توجه می‌شود؟ دانشگاه فرهنگیان خودش باید تقویت شود، همان چند سالی که تربیت معلم تعطیل شد در واقع خیانت بود، برون‌سپاری تعلیم و تربیت به مدارس غیرانتفاعی که مثل قارچ بی‌در و دروازه روئیده شده خودش یک خطا و اشتباه بود، 

دیگر خبرها

  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم
  • سریال‌های جایگزین نون خ و اژد‌ها چیست؟
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • ۲۰۰۰ اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • تجلیل از رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه