Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق تاتنهام با عقد قراردادی دو ساله رسما هدایت تیم الاتحاد عربستان را برعهده گرفت.

به گزارش مشرق، حضور مربیان بزرگ و نام آشنای فوتبال اروپا در تیم های عربستانی ادامه دارد و این بار الاتحاد با نونو سانتوس سرمربی سابق تاتنهام قرارداد امضا کرد.

باشگاه الاتحاد رسما با سانتوس پرتغالی قرارداد امضا کرد و او را به رسانه‌ها معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سانتوس که سابقه حضور در ولورهمپتون و تاتنهام  را در کارنامه دارد بعد از عقد قرارداد با الاتحاد گفت: برایم افتخار است که در بزرگ ترین باشگاه عربستانی مربیگری کنم. نهایت تلاش خودرا به کار می‌گیرم که بهترین نتایج را کسب کنم. به زودی شما را خواهم دید.

طبق قانون جدید فوتبال عربستان هر تیمی می‌تواند از ۷ بازیکن خارجی در ترکیب خود بهره گیرد. باشگاه الاتحاد به سرمربی جدید تیم اعلام کرد که باتوجه به حضور بازیکنان باکیفیت خارجی مثل رومارینیو، عبدالرزاق حمدالله، احمد حجازی و کورنادو، او می‌تواند ۳ بازیکن باکیفیت خارجی دیگر را جذب کند.

الاتحاد در فصلی که گذشت عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و تنها با اختلاف ۲ امتیاز نسبت به الهلال نایب قهرمان شد.این تیم بعد از مدت‌ها به لیگ قهرمانان آسیا برگشته است و امید زیادی دارد که بتواند با سرمربی سرشناس خود و البته جذب بازیکنان سرشناس تر در این رقابت ها بدرخشد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت عبدالرزاق حمدالله الاتحاد عربستان نونو سانتوس احمد حجازی لیگ قهرمانان آسیا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)

 سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اخراج محمود فکری از آلومینیوم اراک جنگ لفظی پیشکسوتان استقلال

دیگر خبرها

  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد