Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدتقی صفری دوشنبه شب در جلسه بررسی مسایل و مشکلات شهرک صنعتی بندرریگ افزود: در کمیته برنامه ریزی شهرستان در مورد تخصیص اعتبار برای ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های لازم در شهرک صنعتی بندر ریگ بررسی خواهد شد.

وی اظهارداشت: تاکنون چندین متقاضی سرمایه‌گذاری برای اجرای طرح‌های تولیدی مراجعه کردند که به دلیل جانمایی نشدن مناسب شهرک صنعتی گناوه موفق نشده اند و  لازم است مدیریت شهرک های صنعتی موضوع را بطور جدی پیگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناوه گفت: مکان یابی مناسب برای ایجاد شهرک صنعتی گناوه ، برنامه ریزی و پیگیری جدی انجام خواهد شد.

وی افزود: فرمانداری برای پیگیری مشکلات  واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرستان آمادگی دارد.

 مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر گفت: در ارتباط با تامین زیرساخت‌ها از جمله  جدول کشی معابر و خیابان های شهرک صنعتی بندرریگ و توسعه شبکه برق متناسب با واحدهای مستقر در آن،  لازم است که مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

سیدحسین حسینی اظهارکرد: با توجه به استقبال سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری و مصوبه‌ قبلی مبنی بر ایجاد شهرک جدید صنعتی در حوزه شهرستان گناوه، جانمایی محل جدید حایز اهمیت است.
 بخشدار ریگ  گفت: برای توسعه شهرک صنعتی و افزایش واحدهای تولیدی، نیاز به پاسخگویی و پیگیری است و در این ارتباط استقرار مدیریت مقیم در این مکان صنعتی ضرورت دارد تا با اختیارات لازم مسائل مربوطه را به صورت متمرکز مورد بررسی و پیگیری قرار دهند.
ضرغام محمدی افزود: موانع موجود برای انتقال و عرضه محصولات تولیدی به نقاط مختلف کشور، موجب دغدغه تولیدکنندگان شهرک صنعتی شده است که باید برای رفع این موضوع نیز توجه جدی شود. 

وی گفت:  زیرساخت های شهرک صنعتی ریگ فراهم شده است و متقاضیان به محض استقرار در محل، می‌توانند امکانات لازم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.

بخشدار ریگ یادآورشد: در شهرک صنعتی ریگ حدود ۲۳ واحد به بهره برداری رسیده که ۱۸ واحد آن فعال است.

برچسب‌ها بوشهر توسعه صنعتی اشتغال زایی گناوه بندرریگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر توسعه صنعتی اشتغال زایی بوشهر توسعه صنعتی اشتغال زایی گناوه بندرریگ شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود

ایسنا/البرز نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: طی سال‌های گذشته قرار بود برخی لکه‌های صنعتی در نواحی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شوند که این اتفاق تاکنون نیفتاده است.

علی حدادی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه سال‌های سال است که تولید کنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی در سه شهرستان نظرآباد، طالقان و چهارباغ فعالیت دارند ولی آن طور که باید و شاید از آنها نشده است.

وی با بیان اینکه این فعالان امروز برای توسعه واحد تولیدی و صنعتی خود با مشکل مواجه هستند، توضیح داد: ما جلسات و پیش نویس مصوباتی با وزیر قبلی و فعلی صمت داشته‌ایم تا وضعیت این واحدها در البرز تغییر کند.

وی افزود: بر این اساس قرار بود برخی لکه‌های صنعتی در نواحی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شوند که این اتفاق تا کنون نیفتاده است.

این مسئول اظهار کرد: امسال که سال جهش تولید است، حمایت از واحدهای صنعتی و فعالان اقتصادی در اولویت دولت و مجلس قرار دارد.

حدادی تاکید کرد: با حمایت از این واحدها شاهد رقابتی شدن فرایند تولید و از طرفی بالا رفتن کیفیت محصولات و کالاهایی داخلی خواهیم بود.

وی گفت: برخی واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرستان‌های طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ بیش از دو دهه است که فعالیت دارند و متاسفانه چون نگاه جامع و متقنی به آنها نشده از توسعه بازمانده‌اند.

نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس در پاسخ به اینکه آیا پیوست‌های زیست محیطی در تبدیل این لکه‌ها به شهرک صنعتی رعایت خواهد شد یا باید منتظر تکرار تجربه تلخ شهرک بهارستان باشیم؟ گفت: توسعه و اشتغالزایی در اولویت دولت قرار دارد.

وی در پاسخ به اینکه گفته می‌شود تبدیل این لکه‌ها به شهرک صنعتی به محیط زیست و اراضی ملی به ویژه در محدوده تالاب صالحیه آسیب وارد می‌کند، گفت: تالاب صالحیه تالابی نقطه‌ای است و در برخی ماه‌های سال آب دارد و محیط زیست باید زیرساخت‌های لازم را در این محدوده ایجاد کند.

حدادی اظهار کرد: من انتقاد جدی به رییس محیط زیست کشور و مدیرکل محیط زیست البرز دارم چون به هیچ وجه نمی‌توانیم بپذیریم که در مسیر توسعه تولید موانعی ایجاد شود و باید به سمتی پیش برویم که با رعایت ساختارهای محیط زیستی تولید هم رونق بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • تأثیر توسعه شبکه‌ های حمل و نقل جاده‌ ای بر رونق اقتصادی ایران
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله