Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال بعد از قهرمان کردن آبی پوشان پایتخت راهی امارات شد و هدایت اتحاد کلباء را برعهده گرفت.

مجیدی به عنوان نماینده مدرسه فوتبال ایران در لیگ امارات حضور پیدا کرد و مربی لژیونر ایرانی به شمار می آید. به همین خاطر بسیاری از کارشناسان فوتبال کشورهای عربی به تحلیل از حضور مدرسه فوتبال ایران در لیگ های حاشیه خلیج فارس می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه محمد الکعبی کارشناس فوتبال امارات در برنامه تلویزیونی به تمجید از سرمربی ایرانی پرداخت و گفت: مدیریت باشگاه اتحاد کلباء با جذب سرمربی جدیدش فرهاد مجیدی نشان داد انتخاب هوشمندانه ای کرده است.

وی افزود: مجیدی فصل گذشته در لیگ ایران که شباهتی با لیگ امارات دارد با رکورد بدون شکست موفق شد استقلال را قهرمان کند. آمار نشان دهنده موفقیت مجیدی در مربیگری است و اتحاد کلباء انتخاب خوبی داشته است.

مجیدی با قراردادی یک ساله قابل تمدید برای فصل دوم هدایت اتحاد کلباء رده یازدهمی را به دست گرفت.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مجیدی در امارات سرمربی سابق استقلال اتحاد کلباء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۹۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و تمرکزمان به بازی‌های خودمان است، چراکه می‌دانیم ۶ هفته سخت و سرنوشت‌ساز در انتظارمان است.

به گزارش مشرق، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال به دلیل تاخیر پیش آمده در پرواز کاروان آبی‌پوشان به تبریز به نشست خبری پیش از بازی با تراکتور نرسید.

بر این اساس وی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال و در خصوص دیدار مقابل تراکتور تبریز، اظهار داشت: این دیدار اهمیت فراوانی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و ما نیز انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم و روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.

سرمربی استقلال درباره واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، توضیح داد: واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس تشکر ویژه داشته باشم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.

نکونام گفت: به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم، چراکه ۶ هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظار ماست. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم، چون جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت.

تیم فوتبال استقلال که هم اکنون صدرنشین لیگ برتر است، عصر فردا و در دیدار حساس به میهمانی تراکتور تبریز می‌رود.

دیگر خبرها

  • اتحاد کلبا قدر گل قایدی را ندانست
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • گلزنی قایدی در شب تحقیر اتحاد کلباء
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد