Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@10:44:52 GMT

دستگیری 14 نفر سارق کشف 77 فقره سرقت در بجنورد 

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۹۶۱۴

دستگیری 14 نفر سارق کشف 77 فقره سرقت در بجنورد 

ایسنا/خراسان شمالی رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۱۴ نفر سارق و مالخر و کشف ۷۷ فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی سرهنگ"مقصود رستگار" اظهار کرد: در پی اعلام چند مورد سرقت در سطح شهرستان بجنورد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان در این رابطه اقدامات فنی و اطلاعاتی خود را آغاز کردند، افزود: با تلاش به موقع و بی وقفه کارآگاهان، متهمان مورد شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در چند عملیات غافلگیرانه 14 نفر سارق و مالخر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، تصریح کرد: در روند رسیدگی به این پرونده، 77 فقره انواع سرقت نیز کشف شد.

سرهنگ رستگار با بیان اینکه سرقت از اماکن خصوصی، عمومی، منزل، مغازه و .... از جمله سرقت های انجام شده توسط این افراد بود، یاد آور شد: متهمان این پرونده در نهایت برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان از شهروندان  خواست تا ضمن توجه به هشدار ها و توصیه های پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 دستگیری ۷ کلاهبردار حرفه ای در بجنورد

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی خراسان شمالی در ادامه از دستگیری 7 نفر کلاهبردار حرفه ای و کشف 7 فقره پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش 10 میلیون ریال در بجنورد خبر داد. 

 سرهنگ"مقصود رستگار" با اعلام جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با ترفند های مختلف از جمله فروش آپارتمان و خودرو اقدام به کلاهبرداری از آنها کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بررسی اظهارات شاکی های پرونده، موفق شدند محل اختفای متهمان را شناسایی کنند، افزود: در چند عملیات غافلگیرانه 7 نفر جاعل و کلاهبردار سابقه دار در این رابطه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده به 7 فقره جعل و کلاهبرداری در بجنورد اعتراف کردند، یاد آور شد: ارزش کلاهبرداری های انجام شده 10 میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خراسان شمالی دستگیری سارقان خراسان شمالی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۹۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند

محمدرضا دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در محدوده منازل سازمانی پایانه‌های نفتی در خارگ، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران فراجا بخش ویژه خارگ قرار گرفت.

وی افزود: مأموران تجسس فراجا و پلیس آگاهی این جزیره با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی سه سارق را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

بخشدار ویژه خارگ با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، تصریح کرد: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6089104

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد