Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@11:39:11 GMT

برگزاری جشن وصال با حضور ۲۰۰ زوج جوان در قم

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۹۶۴۹

برگزاری جشن وصال با حضور ۲۰۰ زوج جوان در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جشن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س) و گرامیداشت هفته ازدواج امشب با حضور ۲۰۰ زوج قمی در سالن شهر برگزار می‌شود.

این همایش با قرائت آیات قرآن توسط محمدرضا پورنجاتی قاری بین‌المللی آغاز می‌شود و با اجرای سید احمد تحویلدار، شعرخوانی امیرحسین آکار و اجرای گروه تواشیح عترت ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمان ویژه این جشن اصغر نقی‌زاده بازیگر پیشکسوت خواهد بود و رضا فهیمی از اساتید حوزه روان‌شناسی برای زوج‌های جوان به ایراد سخن می‌پردازد.

این مراسم به همت مؤسسه حس خوب زندگی و با مشارکت اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم و با اهدای هدایایی به زوج‌های جوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

منبع: فارس

کلیدواژه: هفته ازدواج سالروز ازدواج حضرت علی ع زوج جوان جشن وصال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۹۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر چهارشنبه در نشست شورای جوانی و جمعیت استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به پیش نیازهای جوانی جمعیت و همچنین ازدواج جوانان، تاکید کرد: تحقق جوانی جمعیت پشتوانه‌های قانونی است که نمایندگان مجلس باید به آن دقت داشته باشند.

وی با بیان اینکه در کنار این موضوع نیازمند فرهنگ‌سازی در بین جوانان هستیم، افزود: دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی و آموزش عالی و … می‌بایست در این زمینه برنامه‌های عملیاتی ویژه ای را در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه تحقق جوانی جمعیت و اهمیت ازدواج نیازمند تبیین است، تاکید کرد: تبیین اهمیت جایگاه ازدواج و فرزندآوری به ویژه برای نسل جوان اهمیت بسزایی دارد.

مطیعی با اشاره به وضعیت موجود در جامعه بیان کرد: غفلت در نگاه برخی جوانان نسبت به اصل خانواده مشهود است در حالی که می‌توان با تبیین اهمیت و اساس خانواده برای نسل جوان، این تفکر را تغییر داد.

وی افزود: تبیین اساس و اهمیت خانواده در ترغیب به ازدواج و فرزندآوری بسیار تأثیر دارد لذا انتظار می‌رود که مسئولان فرهنگی در این زمینه بیشتر فعالیت داشته باشند.

کد خبر 6087843

دیگر خبرها

  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • اعتبار ندادن بانک‌ها برای وام ازدواج این بار دغدغه زوج‌های جوان شد
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود