Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@19:12:31 GMT

انفجار بمب صوتی در شرق بغداد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۹۷۰۶

منابع عراقی بامداد سه شنبه از انفجار بمب صوتی مقابل خانه یک وکیل در شرق بغداد پایتخت این کشور خبر دادند. ناطقان: به نقل از شبکه سومریه، منابع عراقی بامداد سه شنبه از انفجار یک بمب صوتی در شرق بغداد خبر دادند.

بر اساس این گزارش، یک منبع امنیتی گفت که منزل یک وکیل در شرق بغداد با یک بمب صوتی هدف قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این منبع افزود که بمب صوتی مقابل منزل این وکیل در منطقه الامین الثانیه جاسازی شده بود.

وی در عین حال گفت که انفجار این بمب صوتی تلفاتی به همراه نداشت. جزئیات بیشتری در خصوص این خبر منتشر نشده است.

این در حالی است که یک منبع امنیتی روز شنبه هم اعلام کرد که چند فرد ناشناس با پرتاب نارنجک باعث کشته و زخمی شدن ۵ نفر در شمال بغداد شدند.

یک منبع امنیتی اعلام کرد که در جریان درگیری میان چندین نفر در منطقه الحریه بغداد، یک زن کشته و ۴ نفر دیگر زخمی شدند.

طبق اعلام منبع مذکور، چند فرد ناشناس با موتور سیکلت به سمت یک ژنراتور برق در منطقه الحریه نارنجک پرتاپ کردند که بر اثر آن یک نفر کشته و ۴ نفر دیگر زخمی شدند.

دو روز پیش نیز منابع رسانه‌ای از وقوع انفجار در شهرک «صدر» واقع در بغداد، پایتخت عراق خبر دادند.

شانزدهم خرداد ماه گذشته نیز یک خودرو در منطقه «سیتاقان» در شهر اربیل، مرکز کردستان عراق منفجر شد و صدای مهیبی شهر را فرا گفت. منبع: مهر برچسب ها: انفجار ، بمب صوتی ، شرق بغداد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انفجار بمب صوتی شرق بغداد شرق بغداد بمب صوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۹۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد به نقل از سایت خبری «سما تی وی»، در این انفجار که در منطقه «خضدار» از نواحی ایالت بلوچستان پاکستان رخ داد یک بمب مغناطیسی نصب شده بر روی خودرو به دست تروریست‌ها منفجر شده است.
رسانه‌های پاکستان با بیان اینکه خودروی مذکور متعلق به رئیس باشگاه خبرنگاران شهر «خضدار» بوده افزود: بر اثر این انفجار علاوه بر «مولانا صدیق منگل» رئیس باشگاه خبرنگاران این شهر دو نفر دیگر نیز کشته شدند.
منابع خبری همچنین از زخمی شدن ۹ نفر دیگر از جمله یک نیروی پلیس خبر داده و افزودند: هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.
تصاویر دوربین‌های مدار بسته محل انفجار نشان می‌دهد که یک تروریست موتورسیکلت سوار یک بمب مغناطیسی را به خودروی رئیس باشگاه خبرنگاران شهر «خضدار» چسپانده و آن را منفجر می‌کند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • وقوع انفجار نزدیک وزارت کشور طالبان در کابل
  • وقوع انفجار در کابل
  • انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در سوریه
  • شیائومی یک ساعت فوق‌مقاوم با ۱۵ استاندارد نظامی ساخت!/ عکس
  • دستکم دو کشته به علت انفجار در یک پمپ بنزین در برزیل
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چه بود؟
  • ماجرای انفجار مهیب در بابل چه بود؟
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چیست؟
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان