Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@08:27:11 GMT

شهرداری بندرعباس از صعود به لیگ یک باز ماند

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۹۷۰۷

شهرداری بندرعباس از صعود به لیگ یک باز ماند

به گزارش خبرنگار ایرنا، شاگردان امیر خلیفه اصل در تیم شهرداری بندرعباس که در این فصل از رقابت های لیگ دسته دوم در گروه اول عملکرد بسیار خوبی داشتند و با کمی بدشانسی نتوانستند به صورت مستقیم راهی لیگ‌ یک شوند.

در بازی برگشت مرحله پلی آف مقابل ون پارس اصفهان در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی ۲ بر ۲ و در مجموع ۳ بر ۲ مغلوب حریف اصفهانی خود شدند و از صعود به لیگ یک باز ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ون پارس در نیمه نخست با اتخاذ یک تاکتیک دفاعی و ضد حمله در مقابل شهرداری بندرعباس به میدان آمد و در دقیقه ۹ بازی در یک ضد حمله با خطای مدافع شهرداری صاحب ضربه پنالتی شد و ایمان کیانی برخلاف جهت سنگر بان تیم میزبان توپ را در دروازه جای داد. شهرداری که انتظار این گل را نداشت رو به بازی تهاجمی آورد اما سنگربان آماده تیم ون پارس اجازه نداد تا مهاجمان تیم میزبان دروازه اش را باز کنند.

در وقت های تلف شده نیمه نخست باز هم تیم مهمان توسط فردین نجفی به گل دوم دست یابد وکار شهرداری را برای صعود با مشکل مواجه کرد اما هادی دهقانی موفق شد یکی از گل های خورده تیم شهرداری را جبران کند و نیمه نخست ون پارس با پیروزی ۲ بریک بازی را به پایان برد.

در نیمه دوم تیم شهرداری تلاش زیادی برای زدن گل های بیشتر از خود نشان داد و سرانجام ایمان شوریابی گل دوم را برای شهرداری به ثمر رساند.

تیم ون پارس بعد از دریافت این گل رو به بازی دفاعی آورد و نتیجه را تا پابان بازی حفط کرد و با این تساوی و با برد در خانه در مجموع ۳ بر ۲ راهی لیگ یک فوتبال کشور شد و حسرت در دل هواداران تیم شهرداری برای رفتن به لیگ یک همچنان باقی ماند.

این بازی با حضور ۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد.

برچسب‌ها شهرداری بندرعباس هرمزگان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری بندرعباس هرمزگان لیگ برتر فوتبال شهرداری بندرعباس هرمزگان لیگ برتر فوتبال شهرداری بندرعباس تیم شهرداری ون پارس لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۹۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد

عراق به مقام سوم زیر ۲۳سال آسیا رسید و به المپیک پاریس صعود کرد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم فوتبال امید عراق که منتظر محمد بازیکن مس رفسنجان را به عنوان کاپیتان در اختیار داشت، با سوم شدن در جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا، برای ششمین‌بار به المپیک صعود کرد.

تیم ملی امید عراق ، امشب اندونزی را در بازی رده‌بندی شکست داد و جواز حضور در المپیک پاریس ۲۰۲۴ را کسب کرد.

گفتنی است تیم امید ایران در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا حذف شد و موفق به راهیابی به مرحله اصلی این رقابت‌ها نشده بود تا بتواند برای کسب سهمیه المپیک تلاش کند.

 ژاپن، ازبکستان و عراق تیم‌های آسیایی هستند که در المپیک حضور خواهند داشت. بازی فینال را ژاپن و ازبکستان فردا برگزار خواهند کرد. این تورنمنت در قطر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • خوشحالی بوفون از صعود پارما به سری آ
  • تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!
  • آیین تحلیل از ۲۵۰۰ کارگر شهرداری بندرعباس
  • آیین تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس
  • حقوق و بیمه کارگران شهرداری بندرعباس به روز شد
  • تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس + فیلم
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس
  • کارفرمایان در این روزهای سخت به ‌کارگران ‌توجه ویژه کنند